بمناسبت هفته بسیج برگزار شد

مسابقات رزمی در قالب شش تیم و چهار رده سنی

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۶:۴۶
کد خبر: ۴۸۸۷۴۳
مسابقات رزمی در قالب شش تیم و چهار رده سنی
بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج مسابقات رزمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهرقدس برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج مسابقات رزمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهرقدس بمناسبت هفته بسیج در قالب شش تیم با تعداد بیش از ۷۵ فایتر در چهار رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان در باشگاه شهدای گمنام برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به همت  لطفی لو رئیس هیئت ورزش انجام شد، بترتیب  تیم رضا زاده مقام اول، استاد اکبری مقام دوم و تیم وهاب زاده به مقام سوم دست یافت.

photo_2016-12-02_21-45-52

photo_2016-12-02_21-45-44

 

در همین خصوص خدابخش محمد زاده پودینه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن تبریک به مناسبت ماه ربیع الاول و خسته نباشید و خدا قوت به ورزشکاران با اشاره به  اقدامات ورزشی شورای اسلامی و شهرداری قدس و  توانمندی ها و پتانسیل های انبوه و بالقوه ورزشی در شهرقدس اظهار داشت: علاقه وافر مجموعه شورای اسلامی شهر قدس و شهرداری به توسعه اماکن ورزشی به جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی باعث شده است تا حمایت ورزش همگانی و سایر رشته‌ها در دستور کار این شورا قرار گیرد.

عضو شورای شهر قدس افزود، پروژه ورزشی در محدوده ۲۰ متری ولیعصر(عج) این شهر از دیگر طرح های اولویت دار مدیریت شهری بود که توانست بخشی از نیازهای جامعه ورزشی این منطقه را تامین می کند.

وی  خاطرنشان کرد: به زودی شاهد این خواهیم بود که شهرستان قدس یکی از قطب‌های ورزشی در سطح کشور شود و به واقع در این خصوص با روحیه عملیاتی ورود کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز بسیاری از ورزشکاران این شهر در بسیاری از مسابقات جزو نفرات برتر قرار می‌گیرند.

خدابخش محمدزاده پودینه  در خصوص مراکز ورزشی شهرستان متذکر شد، استادیوم ورزشی قدس یکی از پنج ورزشگاه برتر کشور است که کیفیت مطلوب چمن و زیبایی این مجموعه از ظرفیت های ویژه شهر قدس به شمار می رود و درآمد خوبی برای این شهر ایجاد می کند که در صورت توسعه چنین امکاناتی، ثمرات هر چه بیشتری برای این شهر و ساکنان آن به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه به فعالیت‌های عمرانی ورزشی دوره چهارم شورای اسلامی شهر قدس پرداخت و خاطرنشان کرد: از اقدامات عمرانی ورزشی شورا می‌توان به ساخت دو زمین چمن مصنوعی در شهرک کاووسیه و 30 متری شورا جنب استادیوم ورزشی، سالن وزنه‌برداری پشت سالن البرز شهرک کاووسی و سالن ورزشی چندمنظوره شهید احمد کشوری واقع در 20 متری ولی‌عصر(عج) اشاره کرد.

 

نظر شما