مدیر ناحیه۳(خانی آباد) خبر داد:

محله‌ی زمزم تا پایان سال جاری به یک محله دوستدار محیط زیست تبدیل می شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۴:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۷۶۳
محله‌ی زمزم تا پایان سال جاری به یک محله دوستدار محیط زیست تبدیل می شود
روح اله سلطانی‌مهرو از پیوستن تمامی مشترکان آبفای منطقه6-شهرری درمحدوده‌ی منطقه17شهرداری به شبکه فاضلاب تا پایان سالجاری خبر داد.

 به گزارش هبرگزاوی برنا از تهران سلطانی مهرو گفت: ناحیه3(خانی آباد)آبفای منطقه6- شهرری تعداد 3892 مشترک آب با کاربری های متفاوت را در محله‌ی زمزم واقع در منطقه 17 شهرداری زیر پوشش خدمت رسانی دارد که از این تعداد تاکنون3720 مشترک به شبکه سراسری فاضلاب متصل شده اند.

  وی با بیان اینکه این مهم در راستای تکمیل پروژه زیست محیطی شبکه فاضلاب شهری تهران بر اساس تاکیدریاست مجمع شرکت آب و فاضلاب استان تهران و دستور مدیرعامل آبفای منطقه6- شهر ری صورت گرفته است افزود : در ماه گذشته تعداد 98 انشعاب فاضلاب به مشترکان آبفای منطقه شش در محله زمزم واگذار شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری تمامی مشترکان این ناحیه در منطقه17 به شبکه سراسری فاضلاب خواهند پیوست.

مدیر امور مشترکین و بهره برداری ناحیه3(خانی آباد) با اعلام اینکه با پیوستن 172 انشعاب باقیمانده به شبکه سراسری فاضلاب، این پروژه زیست محیطی پایان خواهد یافت اظهار داشت : گرچه بخش عمده‌یی از مشترکان محله‌ی زمزم به شبکه فاضلاب متصل شده اند اما پراکندگی اشتراک های باقیمانده و ضرورت اجرای طرح توسعه تاسیسات فاضلاب مشکلاتی است که در مسیر تکمیل این پروژه زیست محیطی وجود دارد و این امر واگذاری انشعاب را در کوتاه مدت دچار مشکل کرده است. 

وی با تاکید بر تکمیل این پروژه‌ی زیست محیطی تا پایان سال افزود: علی‌رغم این مشکلات، تلاش می‌کنیم که با رفع موانع موجود، اشتراک‌های باقیمانده نیز به شبکه‌ی سراسری فاضلاب متصل شوند و محله‌ی زمزم تا پایان سال جاری به یک محله دوستدار محیط زیست تبدیل شود.   

 

 

 

 

نظر شما