مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد:

تفاهم نامه عملیاتی تربیت بدنی مدارس شهرستان قرچک اجرایی شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۶:۴۹:۲۸
کد خبر: ۴۸۸۷۶۷
تفاهم نامه عملیاتی تربیت بدنی مدارس شهرستان قرچک اجرایی  شد
مهدی نیکبخت در خصوص تفاهم نامه عملیاتی تربیت بدنی مدارس گفت،در دوره تفاهم نامه، مدیر آموزشگاه موظف است تمامی مدارک و مستندات و نتایج وظایف عملکردی حوزه تربیت بدنی را جهت بررسی به معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان انعکاس و گزارش نماید.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اعلام این خبر افزود: به منظور بهره گیری حداکثری از توان اجرایی جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف سند تحول بنیادین، به ویژه ساحت زیستی و بدنی و نیز انجام بهینه و مطلوب برنامه های پیش بینی شده، تحقق اهداف کمی شاخص های اختصاصی استانی برنامه پنج ساله توسعه ششم، تسریع و تسهیل ارائه خدمات به دانش آموزان، و پیشگیری از انجام فعالیت های موازی، این تفاهم‌نامه عملیاتی  ما بین اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس منعقد گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: بهسازی و ایمن سازی اماکن و فضاهای ورزشی مورد نیاز درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی مدرسه، حفظ و نگهداری اماکن، فضا و تجهیزات ورزشی و سالن های داخل مدرسه، میزان پوشش دهی دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از جمله مفاداین تفاهم نامه است.

نیکبخت تصریح کرد: مدت این  قرارداد از تاریخ 01/07/1395 لغایت 31/06/1396 بوده و  در طول و پایان دوره تفاهم نامه، مدیر آموزشگاه موظف است تمامی مدارک و مستندات و نتایج وظایف عملکردی حوزه تربیت بدنی را جهت بررسی به معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان انعکاس و گزارش نماید.

وی ادامه داد: تعداد دانش آموزان تحت پوشش رقابت های ورزشی ، اجرای فعالیت حیاط پویا درراستای اجرای برنامه درس ملی با تاکید بر درس تربیت بدنی در  دوره ابتدایی ،اجرای نرمش صبحگاهی و کیفیت بخشی مدارس تخصصی ورزش از موارد عملکردی این تفا هم نامه می باشد.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: ارزیابی عملکرد آموزشگاه در طول و پایان دوره در حوزه تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی بر اساس وظایف عملکردی مذکور در تفاهم نامه صورت می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز