انتقاد امام جمعه پلدختر از برخی مدیران کل استانی لرستان:

برخی از مدیران از مدیر مافوق خود ترسی ندارند/برخی فقط می آیند و یک عکس می گیرند و می روند/هر کس از مدیری خاطی حمایت کند در خطای آن مدیر سهیم است

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۸۸۸۱۱
برخی از مدیران از مدیر مافوق خود ترسی ندارند/برخی فقط می آیند و یک عکس می گیرند و می روند/هر کس از مدیری خاطی حمایت کند در خطای آن مدیر سهیم است
امام جمعه پلدختر گفت: برخی از مدیران کل انگار فقط به شهرستان می آیند و یک عکس می گیرند و می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،امام جمعه پلدختر گفت: برخی از مدیران کل انگار فقط به شهرستان می آیند و یک عکس می گیرند و می روند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر افزود: خطابم به مسئولین استانی و شهرستانی این است که جرا برخی از مدیران کل نمی دانیم که چگونه به این شهرستان می آیند و چگونه می روند . وی تصریح کرد: برخی از این مدیران کل انگار فقط می آیند و یک عکس می گیرند و می روند.

امام جمعه پلدختر گفت:حتی مدیر دستگاهی به ما زنگ می زند که فلان مدیرکل پیش شما آمده یا نه ،اینکه دارند چه می کنند معلوم نیست اما به هر حال این شهرستان مشکل دارد و مدیران کل باید با مردم بنشینند و از نزدیک مشکل آنها را بررسی کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه حضور برخی از مدیران کل در شهرستان پلدختر هیچ مصوبه و اقدامی ندارد فقط از سفرها چند عکس تهیه می شود.

وی با بیان اینکه مدیران کل نباید فقط به توقف کوتاهی در پلدختر بسنده نکنند،افزود: مسئولین  استان لرستان نسبت به چگونگی فعالیت مدیران شهرستان پلدختر بی تفاوت نباشند و بر کار آنها نظارت داشته باشند.امام جمعه پلدختر افزود: از نماینده عالی دولت در استان انتظار داریم با این افراد برخورد کند .

وی گفت: مسئولین شهرستان باید توجه بیشتری به فرزندان شاهد داشته و تخصص و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند و در جذب نیروها نسبت به فرزندان شاهد و صاحبان اصلی انقلاب بی تفاوت نباشند .

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان از افرادی را که دارای تعهد و تخصص لازم باشند استفاده کنند،اظهار داشت: فرزندان شهدا از برخی مشکلات نگران هستند و چون صاحبان اصلی این انقلاب هستند باید به مشکلات آنها رسیدگی شود.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: با یک رعد و برق ،برق شهر قطع می شود و برای انتقال یک لوله 24 ساعت بدون اطلاع رسانی قبلی آب آشامیدنی شهر قطع می شود و تازه بعد از رفع مشکل اعلام می کنند که فلان کار را انجام داده ایم.

وی گفت: وقتی هم سوال می کنیم دقیقه نود توضیح می دهند که این رفتارها درست نیست که برخی مسئولین شهر در شهرستان حضور ندارند .

سوری ادامه داد: برخی مسئولان غیربومی هستند و درک درستی از مشکلات ندارند و ناکارآمدی خود را توجیه می کنند.وی گفت:  بعضی از مسئولان مردم را نسبت به نظام و دین بدبین می کنندو لذا مردم از مسئولان انتظار دارند اگر برای آنها کار می کنند نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت نباشند.

 امام جمعه پلدختر افزود: برخی مدیران کل به خاطر حفظ صندلی شان مسئول خاطی و کم کار را به دفتر ما می آورند و توضیح می دهند ،قحط الرجال که نیست این مسئول نشد ،مسئول دیگر ،برخی انگار از مافوق خود ترسی ندارند و هر کاری دوست دارند انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری خاطر نشان کرد: باید مشخص شود که چه کسی این ها را حمایت می کند و هر کس که از مدیر خاطی حمایت کند خودش هم در خطای آن مدیر سهیم است و باید به مردم پاسخگو باشد.

خبر: عباس دارایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز