بمنظور بررسی پیرامون مسائل ورزشی:

رییس اداره ورزش و جوانان با امام جمعه ورامین دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۵:۰۶
کد خبر: ۴۸۸۸۱۷
رییس اداره ورزش و جوانان با امام جمعه ورامین دیدار کرد
بهمن رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به بیت امام جمعه ورامین رفت و با ایشان دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران  ، بهمن رستمی برای شروع رسمی خود در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بعنوان ریاست این اداره به دیدار آیت الله محمودی امام جمعه شهر ورامین رفت و پیرامون مسائل ورزشی از ایشان راهنمایی خواست .

آیت الله محمودی امام جمعه ورامین طی سخنانی گفت : انسان متشکل از دو قسمت است اول روح و دوم جسم ، جسم که ظاهر انسان می باشد و مشخص و روح هم درون انسان بوده و ورزش در هر دو تاثیر دارد و مفید می باشد .

نماینده ولی فقیه ادامه داد : ورزش امری مهم است و باید سعی کنیم ورزش را در بین جوانان رواج دهیم تا شاهد حضور هرچه بیشتر افراد جامعه در امر ورزش باشیم.

باسابقه ترین امام جمعه کشور در انتها گفت : هر فرد همان‌طور که باید به فکر سلامت روح خود باشد باید به سلامت جسم خود هم اهمیت دهد زیرا این دو با یکدیگر در ارتباط هستند و با تجاوز فرهنگی که توسط بیگانگان برای جوانان ما صورت گرفته باید بتوانیم محیط‌های ورزشی را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که در کنار ورزش با این تجاوز فرهنگی مقابله کنیم.

بهمن رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در این دیدار گفت، شهرستان ورامین در حوزه ورزش امروز به سمت باشگاه های حرفه ای حاضر در لیگ های برتر ورزشی کشور پیش می رود و لازمه ماندگاری و موفقیت انها زیر ساختهای قوی  در ورزش شهرستان است .

وی افزود: مهمترین دغدغه من بهبود وضعیت اماکن ورزشی و پیگیری استادیوم 5000 نفری می  باشد تا بتوانیم شرایط خوبی را از نظر فیزیکی برای ورزشکاران رقم بزنیم زیرا ورامین بسیار در این زمینه مظلوم می باشد .

وی حوزه جوانان را مهم دانست و افزود:تهاجمات فرهنگی دشمنان بیش از گذشته اعتقادات و فرهنگ را نشانه رفته و دولت در حوزه جوانان برنامه های خوبی اجرا کرده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز