رئیس اداره بهزیستی خبر داد:

مراسم تجلیل از معلولان موفق در قرچک برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۵:۰۷
کد خبر: ۴۸۸۸۶۷
مراسم تجلیل از معلولان موفق در قرچک برگزار می شود
احسان ثامنی راد گفت: همزمان با گرامیداشت هفته جهانی معلولان، مراسم تجلیل از معلولین موفق و پر تلاش برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران ، احسان ثامنی راد با تبریک 13 آذر روز جهانی معلولان بیان کرد: اداره بهزیستی شهرستان قرچک به مناسبت هفته جهانی معلولین در نظر دارد مراسمی جهت تجلیل از معلولین موفق و پرتلاش در محل کانون ملائک برگزار کند.

وی  در خصوص مشکلات معلولان از جمله عدم مناسب سازی سطح شهرستان به منظور تردد معلولین در معابر عمومی، ادارات، مکانهای آموزشی، درمانی، خدماتی، ایستگاههای تاکسی، اتوبوسرانی، عابر بانکها، بانکها و مکانهای ورزشی، از مسئولین شهرستان در خصوص عدم خدمات رسانی به جامعه ورزشی معلولین در سطح شهرستان گلایه کرد.

ثامنی راد ادامه داد: حتی یک مکان ورزشی، سالن یا استخر در هفته یکبار هم سهم این عزیزان در سطح شهرستان اختصاص نیافته و فکر میکنم انتظار زیادی نباشد که این قشر بطور رایگان از این مکانها استفاده کنند.

وی گفت: با خبر شدیم به تازگی شورای اسلامی شهر قرچک مصوبه ای در خصوص صدور مجوز ساخت مسکن معلولین بطور رایگان داشته که این حرکت  گرچه دیر اتفاق افتاد ولی قابل تقدیر است.

رئیس اداره بهزیستی قرچک یادآور شد: امید است شاهد اینگونه اقدامات در سطح منطقه باشیم و از مقام عالی دولت در شهرستان نیز درخواست داریم که مجدانه موضوع تسهیل تردد معلولان و ساماندهی معابر شهری، ورودی خیابانها، کوچه ها، پلهای عابر پیاده و ادارات را پیگیری کنند.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تقاضای راه اندازی گرم خانه برای استفاده افراد کارتن خواب را داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز