معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

اطفای آتش سوزی در خیابان خیام قزوین

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۶:۲۲
کد خبر: ۴۸۸۹۹۶
اطفای آتش سوزی در خیابان خیام قزوین
قدیر موسی خانی از اطفای آتش سوزی پارکینگ عمومی در خیابان خیام قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قدیر موسی خانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قزوین با اعلام این خبر گفت: آتش سوزی و دود گرفتگی شدید پارکینگ عمومی در خیابان خیام قزوین با تلاش آتش نشانان به موقع اطفا شد.

موسی خانی اظهار کرد: در پی تماس مردمی با سامانه 125آتش نشانی قزوین از آتش سوزی در پارکینگ عمومی خودرو در خیابان خیام قزوین باخبر شدیم که بلافاصله نیروهای ویژه اطفای حریق این سازمان از 5ایستگاه‌ عملیاتی"شهید بابایی، مولوی، باغ دبیر، غیاث آباد و نواب" به محل اعزام و مشاهده کردند پارکینگ مذکور طعمه حریق شده و حجم زیادی از دود غلیظ از مسیر رمپ ورودی پارکینگ در حال خروج می باشد.

وی با اشاره به رسیدن اولین واحد آتش نشانی در کمتر از 4دقیقه به محل حادثه افزود: حریق در انبار وسایل واقع در طبقه منفی 2 این پارکینگ رخ داده و به علت وجود وسایل پلاستیکی و قابل اشتعال در این قسمت، شعله ور شدن آتش منجر به انتشار دود غلیظ و شدید در تمامی قسمت های پارکینگ شده بود.

این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به شرایط حریق و شدت دودگرفتگی آتش نشانان همراه با تجهیزات پشتیبانی و نیروهای کمکی از 5ایستگاه به محل اعزام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفای حریق در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و نسبت به جستجوی کامل محل حادثه به منظور یافتن مصدومین احتمالی اقدام کردند.

موسی خانی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت اضافه کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل صحنه حادثه و تخلیه کامل دود به ماموریت خود پایان دادند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی از بروز این گونه حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

آتش نشانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز