معاون مالی اداری سازمان همیاری شهرداری های استان ؛

ارائه توانمندی های سازمان همیاری خراسان رضوی در بیش از ۱۴۰۰ متر فضای نمایشگاهی

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۸۹۱۱۲
ارائه توانمندی های سازمان همیاری خراسان رضوی در بیش از ۱۴۰۰ متر فضای نمایشگاهی
معاون مالی و اداری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری هفتمین نمایشگاه خدمات، محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک با حضور گسترده شرکت ها و موسسات وابسته به این سازمان و تامین کنندگان خدمات، کالاها و تجهیزات مورد نیاز شهرداری ها در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مرتضی توسلی در جلسه هماهنگی این نمایشگاه که صبح امروز 13 آذر ماه با حضور نمایندگان شرکت ها و موسسات وابسته و تامین کنندگان طرف حساب سازمان همیاری از بخش خصوصی خدمات، کالاها و تجهیزات مورد نیاز شهرداری ها برگزار شد،  گفت: با توجه به  برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه از 23 تا 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.

وی افزود: با تلاش های انجام شده علاوه بر موسسات و شرکت های وابسته به سازمان، شرایط برای حضور 14 شرکت بخش خصوصی نیز در فضای اختصاص یافته این نمایشگاه به سازمان همیاری فراهم شده است.

توسلی ادامه داد: این شرکت های توانمند به عنوان تامین کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاها و تجهیزات مورد نیاز شهرداریها در زمینه مبلمان شهری، حمل ونقل، ترافیک و دیگر خدمات شهری با بهترین کیفیت در ارائه خدمات به شهرداری ها با سازمان همیاری شهرداری های استان همکاری مستمر دارند.

وی با اشاره به فضای حدود 1400 متری در نظر گرفته شده سازمان همیاری های استان در این نمایشگاه، ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده مطلوب از فضای تبلیغاتی و فرصت مطلوب ایجاد شده برای معرفی فعالیتهای انجام شده، ظرفیتهای موجود و خدمات قابل ارائه در سازمان همیاری، موسسات و شرکت های تابعه به مخاطبان خود می باشد.

وی به دعوت از شهرداران و نمایندگان سازمان های همیاری شهرداری های دیگر استانها برای بازدید از این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیهای تولیدی و خدماتی بومی استان در حوزه شهری به سراسر کشور نیز خواهد بود.

معاون مالی و اداری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با بررسی های انجام شده و تشکیل جلسات شورای هماهنگی نمایشگاه های سازمان، تلاش داریم در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته حضور موثرتری داشته باشیم و از تمام ظرفیتها و فرصتهای موجود در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهرداری ها و رشد و توسعه آبادانی شهرهای خراسان رضوی استفاده کنیم.

 

نظر شما