عملکرد حوزه ی توانبخشی خراسان رضوی در کشور قابل دفاع است

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۸۹۱۶۷
همزمان با سوم دسامبر و روز جهانی معلولان، استاندار خراسان رضوی با تعدادی از افراد با توانمندی های خاص دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه ی توانبخشی در استان، اظهار داشت: در سه ماهه ی نخست سال جاری، رتبه ی دوم کشور و در سه ماهه ی دوم جایگاه اول را در کشور به خود اختصاص داده ایم.

وی ضمن تقدیر از همت بلند و اراده ی افرادی که به هر دلیلی دچار نقص عضو شده اند؛ افزود: این عارضه باعث نشده که از سایر ظرفیت های خود غفلت کنند.

 استاندار خراسان رضوی گفت: این عزیزان واژه ی " ما می توانیم " را به معنای واقعی صرف کرده اند و در برخی موارد مشاهده می شود که علی رغم محدودیت و مشکلات، فعالیت هایی انجام می دهند که افرادی که از سلامت جسمانی برخوردارند از آن عاجزند. 

رشیدیان تاکید کرد: تمام هنر این است که بتوان با وجود موانع، بر چالش ها فائق آمد و دچار مرگ تدریجی نشد که توانبخشان عزیز توانستند این مهم را محقق کنند.

وی به تصویب قانون جامع حمایت از معلولان در سال 83 اشاره کرد و گفت: اجرای این قانون به دلایلی متوقف شده بود که در دولت یازدهم با ارسال لایحه ای موضوع رفع نواقص و اجرای مجدد آن دنبال شده و در دست پیگیری است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر پیگیری مسائل مرتبط با حوزه ی توانبخشی در استان، خاطر نشان کرد: باید علاوه بر احصا مشکلات به دنبال راهکارهای اجرایی برای رفع آن ها با استفاده از ظرفیت خود این عزیزان و سازمان ها و تشکل های مردم نهاد باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز