بخشداری جوادآباد اظهار کرد:

فعالیت کمیته بانوان شهر جواداباد برای اولین بار

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۵:۲۸
کد خبر: ۴۸۹۲۴۹
فعالیت کمیته  بانوان شهر جواداباد برای اولین بار
محمد حیدری از اغاز بکار کمیسیون بانوان این بخش برای اولین بار خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، نشست مشترک بخشدار و اعضای کمیسیون بانوان بخشداری جوادآباد با مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری ورامین به منظور هماهنگی برنامه های متنوع فرهنگی برای بانوان  شهر جواداباد تشکیل شد .

در این دیدار بخشدار جوادآباد ضمن اعلام راه اندازی کمیسیون بانوان بخشداری برای اولین بار، از کلیه بانوان شهر و روستاهای بخش جوادآباد برای حضور و مشارکت فعال در کمیته های فرعی در زمینه های ورزشی- کارآفرینی- علمی و آموزشی-هنری- اشتغال و اقتصاد مقاومتی دعوت به همکاری نمود.

محمد حیدری افزود:بخش جواداباد به عنوان بزرگترین بخش استان تهران در ضمینه های فرهنگی ،هنری و اجتماعی ظرفیت های بسیاری دارد که بخش عظیمی از این فعالیت ها مختص بانوان است .

وی تاکید کرد:بانوان در سالهای اخیر در حوزه تولید و اشتغال فعالیت بیشتری داشتند و امروز زنان کار افرین در عرصه های اقتصادی به ویژه روستاها فعال هستند .

بخشدار جواداباد تصریح کرد:در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی و هنری نیز بانوان دغدغه های بیشتر از اقایان دارند و پشتکار و ساماندهی عملکرد انان موجب موفقیت های انجمن های مردم نهاد بانوان شده است

حیدری حمایت از بانوان را از وظایف دولت دانست و افزود:تشکیل کمیته بانوان برای اولین بار در شهر جواد اباد می تواند ضمینه  برای حمایت بیشتر از بانوان این شهر را فراهم کند .

وی استقبال از جلسه اول این کمیته را مناسب  دانست و گفت:پیش بینی می شود با تشکیل کمیسیون ها و کمیته های فرعی بیش از ۲۰۰نفر از بانوان فعال در عرصه های کار افرینی ،هنری ، ورزشی و فرهنگی جهت هم اندیشی و کمک عضویت داشته باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز