برخورد جدی شهرداری با کاربری‌های غیرمجاز؛

تخریب سه تعمیرگاه غیرمجاز در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۸۹۲۵۴
تخریب سه تعمیرگاه غیرمجاز در بندرعباس
مدیر امور حقوقی شهرداری بندرعباس از برخورد جدی با کاربری‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: در این ارتباط سه تعمیرگاه غیر مجاز تخریب شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمد بدرقه در این ارتباط اظهار کرد: برابر ماده 100 قانون شهرداری‌ها، کلیه مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن، قبل از هرگونه اقدام عمرانی و یا تفکیک اراضی، باید از شهرداری محل مجوز لازم را دریافت کنند.

وی افزود: این قانون به شهرداری اختیار داده تا در برابر عملیات‌های بدون مجوز و پروانه لازم یا مخالف پروانه صادر شده، به وسیله ماموران خود اقدام کرده و از ساخت و ساز خلاق قانون در زمین محصور یا غیر محصور جلوگیری کند.

مدیر امور حقوقی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در این ارتباط، یک شخص در بلوار امامت(خیابان ترمینال) بندرعباس اقدام به احداث سه واحد تعمیرگاه(تجاری) به متراژ 380 متر مربع و بدون اخذ مجوز لازم از شهرداری کرده بود که برابر قانون با آن برخورد شد.

بدرقه تصریح کرد: سابقه این شخص به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شد و برابر رای صادره، محکوم به تخریب شده و حکم آن طی روزهای گذشته اجرا شد.

وی با اشاره به جدیت اداره نظارت و اجرائیات شهرداری بندرعباس، گفت: این اداره پس از کسب دستور مقام قضایی، با همکاری کلانتری محل نسبت به اجرای حکم مربوطه اقدام کرده است.

مدیر امور حقوقی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: این اقدام در جهت جلوگیری از تخلفات ساختمانی و همچنین مبارزه با افرادی که بر خلاف قانون و مقررات اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، صورت گرفته است.

بدرقه در انتها نیز با تقدیر از دادستان و مقامات قضایی استان در همکاری با شهرداری بندرعباس به منظور دفاع از حق عمومی مردم، افزود: با هر گونه سوءاستفاده از اراضی عمومی شهر و اقدامات غیرقانونی فاقد یا مغایر پروانه لازم، برخورد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز