مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد:

سومین کاروان دانش آموزی راهیان نور قرچک ۱۷ آذر ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۳:۵۱
کد خبر: ۴۸۹۲۷۷
سومین کاروان دانش آموزی راهیان نور قرچک ۱۷ آذر ماه  به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند
مهدی نیکبخت اظهار داشت، دانش آموزان سرمایه اصلی کشورهستند، بعد از پیروزی انقلاب جوانان ادامه دهنده حرکت بودند و ادامه این انقلاب نیز به واسطه این جوانان امکان پذیر است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اعلام این خبر افزود: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: دانش آموزان سرمایه اصلی کشورهستند، بعد از پیروزی انقلاب جوانان ادامه دهنده حرکت بودند و ادامه این انقلاب نیز به واسطه این جوانان امکان پذیر است.

نیکبخت تصریح کرد: در این مرحله از اردوی راهیان نور، دانش آموزان  دختر شهرستان قرچک  به مناطق عملیاتی جنوب  اعزام می شوند.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور باعث می شود تا دانش آموزان عزیزمان که همان آینده سازان میهن اسلامی ما هستند از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و رشادت های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: این دانش آموزان با حضور مدیران،معاونین و معلمان خود از اداره آموزش و پرورش  شهرستان قرچک عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز