معاون امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

تحویل بیش از ۲ هزار مسکن مهر در استان تا پایان امسال

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۹:۴۷
کد خبر: ۴۸۹۲۹۵
تحویل بیش از ۲ هزار مسکن مهر در استان تا پایان امسال
2 هزار و 10 واحد مسکن مهر در کهگیلویه وبویراحمد تا پایان سال به مالکان آنها واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛معاون امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن استان با اعلام این خبر گفت : از مجموع این تعداد واحد مسکونی هزار و44 واحد در گچساران ،612 واحد یاسوج و بقیه در شهر دهدشت آماده واگذاری به مالکان آنها است.

نوید موسوی تعداد کل واحدهای مسکن مهر در استان را 5 هزار و 127 واحد اعلام کرد و افزود : علائه بر این تعداد، از سال 93 تا کنون هزار و 680 واحد مسکن مهر به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

وی همچنین تعداد واحدهای مسکن مهر راکد در استان را 897 واحد برشمرد و گفت : درصورت همکاری متقاضیان در تکمیل و پرداخت سهم آورده خود، تلاش می کنیم تا یک ماه آینده عملیات اجرایی این تعداد واحد مسکونی هم فعال شود.

موسوی افزود: تامین اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات پیمانکاران، همکاری همه جانبه دستگاههای خدمات رسان و نیز همکاری متقاضیان در پرداخت و تکمیل سهم آورده خود مهمترین راهکار برای تسریع در روند اجرایی واحدهای مسکن مهر ،تکمیل و تحویل به صاحبان آنها است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان نیز از نصب 3 هزار و 836 انشعاب آب و فاضلاب در واحدهای مسکن مهر در شهرهای دهدشت ،دوگنبدان و یاسوج خبر داد و گفت: تا 20 روز آینده 368 انشعاب دیگر در یکی از مجتمع های مسکن دوگنبدان نصب می شود.

لدنی نژاد افزود: برای نصب و اجرای واحدهای مسکن مهر باقیمانده استان بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت پرداخت مطالبه این شرکت توسط راه و شهرسازی استان، این مهم تحقق می یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد  هم سهمیه واحدهای مسکونی در قالب تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی اعلام شده به استان در سال 1393 را 4 هزار و 840 نفر اعلام کرد و گفت : از این سهمیه تاکنون  3 هزار و 673 نفر به بانک های عامل معرفی شده که 2 هزار و 507 نفر آن موفق به دریافت تسهیلات 150 میلیون ریالی شده اند.

فرزانه با ابراز نارضایتی از نحوه همکاری بانک های عامل استان با معرفی شدگان ادارات تابعه بنیاد مسکن استان برای دریافت تسهیلات بعد از گذشت چند سال از مدیران این بانک ها خواست تا با پرداخت به موقع تسهیلات، سهمیه در نظر گرفته شده برای استان جذب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز