مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش استان:

نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدارس/لزوم هماهنگی و پیوند مدارس با مراکز تحقیقاتی

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۶:۴۷
کد خبر: ۴۸۹۴۸۹
نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدارس/لزوم هماهنگی و پیوند مدارس با  مراکز تحقیقاتی
در مراسمی با حضور استاندار لرستان ، رییس دانشگاه لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران مراکز دانشگاهی نمایشگاه هفته پژوهش در سالن ورزشی دانشگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در مراسمی با حضور استاندار لرستان ، رییس دانشگاه لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران مراکز دانشگاهی نمایشگاه هفته پژوهش در سالن ورزشی دانشگاه لرستان افتتاح شد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه رونمایی از غرفه آموزش و پرورش گفت : عاقلانه ترین و مطمئن ترین راه جهت پرورش قدرت پژوهش و تحقیق در دانش آموزان آن است که رقابت پذیری و نوآوری را در آنها پرورش داد .

دکتر گودرز کریمی فر افزود : برای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدارس  باید برنامه ریزی صحیح برای جذب دانش آموزان علاقمند صورت گیرد  و  تسهیلات و امکانات قابل قبول برای پژوهشگران دانش آموز در نظر گرفته شود .

وی  هماهنگی و پیوند مدارس با  مراکز تحقیقاتی واستفاده از دانش و  امکانات آنها را عامل مهم دیگری برای توسعه پژوهش در مدارس عنوان کرد و افزود : کلاس های درس ما باید به گونه ای باشد که خلاقیت را در دانش آموزان تقویت کند؛ زیرا یکی از راههای مهم بروز نوآوری به وجود آوردن فضای محرک خلاقیت است.

کریمی فر ادامه داد : به کارگیری سیستم مدیریت استعداد ابزار موثری در کلاس درس به شمار می رود ومعلمان با بـه کارگیری این ابزار می توانند مهارتهای دانش آموزان مستعد را به طرز صحیحی شناسایی و هدایت کنند .

  در ادامه استاندار لرستان و مدیران مراکز دانشگاهی از غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز