رییس صندوق تعاون روستایی ایرانیان قزوین:

اولین شعبه صندوق تعاون روستایی ایرانیان در قزوین افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۰:۳۲
کد خبر: ۴۸۹۵۳۷
اولین شعبه صندوق تعاون روستایی ایرانیان در قزوین افتتاح شد
زمان زارع شهرکی اعلام کرد: اولین شعبه صندوق تعاون روستایی ایرانیان با حضور مسوولان تعاون روستایی در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، زمان زارع شهرکی رییس صندوق تعاون روستایی ایرانیان قزوین با حضور در بین کارکنان سازمان تعاون روستایی استان بیان کرد: صندوق تعاون روستایی ایرانیان در کشور قدمتی 70ساله دارد که از ابتدای تاسیس تاکنون با عناوین مختلف فعالیت داشته که امروز با نام صندوق تعاون روستایی ایرانیان شناخته می شود.

زارع شهرکی با تاکید بر اینکه مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری قانونی بودن فعالیت های این صندوق را تایید کرده اند گفت: 3میلیون تن محصولات تولیدی در اقصی نقاط کشور به صورت توافقی توسط صندوق خریداری شده است.

وی با اشاره به دوری روستاها و ناتوانی کشاورزان در ارائه وثیقه تصریح کرد: صندوق تعاون روستایی ایرانیان بسیاری از مشکلات کشاورزان را برای دریافت تسهیلات حل و مسیر را برای آنها هموار می کند.

این مقام مسوول با بیان اینکه این صندوق توانسته برای 600هزار نفر در روستاهای کشور اشتغال زایی کند افزود: در سال جاری 200میلیارد ریال اعتبار بلاعوض با تصویب شورای اسلامی در اختیار صندوق قرار گرفته است.

زارع شهرکی خاطرنشان کرد: کل سرمایه صندوق در کشور 120میلیارد ریال است که توسط هزار و 800شرکت تعاونی سهامدار در این صندوق تامین شده است.

وی خدمات قابل عرضه در این صندوق را افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه، افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت، افتتاح حساب روز شمار امید تعاون با نرخ سوددهی ویژه و افتتاح سپرده برای دریافت تسهیلات عنوان کرد.

رییس صندوق تعاون روستایی ایرانیان قزوین اضافه کرد: از جمله اقدامات مهم صندوق تعاون روستایی ایرانیان با عضویت 5/4میلیون خانواده بهره بردار تامین نهاده های مورد نیاز کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی است.

صندوق روستاییان2

نظر شما