مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:

از طریق وقف می‎توان عمده نیازهای جامعه را برطرف کرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۷:۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۸۹۷۱۶
از طریق وقف می‎توان عمده نیازهای جامعه را برطرف کرد
مهرداد نادری‌فر با بیان اینکه از طریق وقف می‎توان عمده نیازهای جامعه را برطرف کرد، افزود: باید جامعه را به سمت فرهنگ اصیل و متعالی وقف سوق داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: تحولات اساسی در سطح استان هم در زمینه بهداشت و درمان و هم در زمینه‎های فرهنگی مثل ساخت مسجد و بازسازی بقاع متبرکه از سوی اداره اوقاف انجام شده است.

وی با بیان اینکه وقف یک چشمه همیشه‌جوشانی است که انسان‎هایی با روح متعالی اقدام به ورود در آن می‌کنند افزود: وقف یکی از آن اموری است که در آموزه‌های دینی سفارش زیادی به آن شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان ادامه داد: وقف یکی از احکام دینی است که دین مبین اسلام آن را برای رفع نیازهای جامعه به‌صورت دائم و همیشگی پیش‎بینی کرده است.

وی با اشاره به خداپسندانه بودن این اقدام تصریح کرد: اثرات فرهنگ وقف تمامی ندارد و اگر وقفی صورت گیرد آن موقوفه هر روز شکوفاتر می‌شود.

نادری‎فر در ادامه سخنانش تصریح کرد: در شهرهایی که امور موقوفات با استقبال مردم مواجه می‌شود و مردم به این موضوع اهمیت می‌دهند، مردم اموال بیشتری را وقف می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه وقف یکی از مواردی است که همواره برای رسیدگی به امور نیازمندان مورد توجه بوده است، گفت: از طریق وقف می‎توان عمده نیازهای جامعه را برطرف کرد بنابراین باید جامعه را به سمت این فرهنگ اصیل و متعالی سوق داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز