انتخاب ومعرفی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی لرستان

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۷:۴۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۹۷۳۳
انتخاب ومعرفی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی لرستان
معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری انتخابات و معرفی اعضای جدید هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان خبر داد .

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، ماشاالله بهاروند با اعلام این خبر ، گفت : انتخابات هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان در فضایی آرام و صمیمانه و با حضور ٩٦ نفر از هنرمندان ٢٢ گروه ثبت شده تئاتر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار و اعضای اصلی و علی البدل این انجمن انتخاب و معرفی شدند .

وی افزود: در این انتخابات و از بین چهارده کاندیدای حاضر ، فرزاد زیدی نژاد از خرم آباد با ٦٥ ، محسن لک از ازنا با ٦١ ، غلامرضا فرید از بروجرد با ٦٠ ، مسلم صالحی از سلسله با ٥٧ و علیرضا بیگلری از الیگودرز با ٤٩ رای به عنوان اعضای اصلی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان معرفی شدند .

بهاروند ابراز داشت : همچنین فائزه خوانساری و محسن اکبری نیز با اخذ ٢٤ و ٢١ رای به عنوان اعضای علی البدل این انجمن انتخاب شدند .

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی کشور بر صحت برگزاری این انتخابات نظارت داشته و اذغان داشتند که این رقابت در فضای کاملاً آرام ، بدون تشنج و دوستانه برگزار شد .

ماشاالله بهاروند ادامه داد : منتخبان باید طی ١٠ روز آینده نسبت به برگزاری اولین جلسه ی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان اقدام و رییس ، نایب رییس ، خزانه دار ، بازرس و روابط عمومی انجمن را معرفی نمایند .

وی در در پایان تاکید کرد : ترکیب جدید هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان که از هنرمندان شهرستان های مختلف استان تشکیل شده ، نشان از تعامل خوب اعضای گروه های استقرار یافته ی تئاتر در استان است و می تواند در جهت تعالی و گسترش هنر نمایش در سراسر لرستان مفید و موثر واقع شود . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز