معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

تکثرگرایی ویژگی اردوی اصلاح طلبان است/اصلاح طلبان میدان فعالیت خودرا گسترش دهند

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۳:۱۸
کد خبر: ۴۸۹۷۴۰
تکثرگرایی ویژگی اردوی اصلاح طلبان است/اصلاح طلبان میدان فعالیت خودرا گسترش دهند
کنشگران شورای اصلاح طلبان شمال خرم آباد با سرپرست معاونت سیاسی – امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان دیدار کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،کنشگران شورای اصلاح طلبان شمال خرم آباد با  سرپرست معاونت سیاسی – امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان دیدار کردند . 

  جمعی از کنشگران شورای شمال خرم آباد باخجسته پور سرپرست معاونت سیاسی – امنیتی واجتماعی استانداری لرستان دیدار و دیدگاههای خود را در این زمینه مطرح کردند.

دراین دیدار رحمت اله هاشمی به نمایندگی از شورای اصلاح طلبان شمال خرم آباد خطاب به خجسته پور گفت:ما شما را از جنس خودمان می دانیم و بسیار خوشحالیم که این جایگاه تبدیل به احسن شد.

وی افزود: جمعی که شرف حضور دارند مطالبه ی شخصی ندارند آن چه هست تاکیدی است که برتقویت جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیرو امید دارند.

وی با بیان اینکه مطالبات ما مطالبات ملی و منطقه ای است،اظهار داشت: تقویت نهادهای مدنی – ساماندهی فضای سیاسی استان لرستان – ایجاد وحدت درمیان حامیان دولت برای انتخابات پیش رو – ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی دراستان لرستان- تقویت نگاه سیستمی و نظارت بیشتربردستگاه های دولتی برای خدمتگزاری بهینه به مردم –  استفاده از نیروهای حامی دولت با حفظ اصل شایسته سالاری وپرهیز از نگاه قومیتی از مطالبات مهم ما به شمار می رود.

در این دیدار همچنین خجسته پور گفت:موجی که بعداز این چیدمان در فضای رسانه ای لرستان ایجاد شد برای خیلی از ماها غیر منتظره بود و بی شک این امید و نشاط مسئولیت مارا دوچندان می کند.

وی افزود: ما باید مواظب باشیم و تلاش کنیم که امید جوانان و مردم را به نا امیدی و یاس مبدل نکنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: من این همراهی و همصدایی بی نظیری که ایجاد شده است را به عنوان یک سرمایه ی اجتماعی قلمداد می کنم و امیدوارم که بتوانیم با ارشاد و راهنمایی همه ی عزیزان و پابه کاربودنمان پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

وی گفت: روزی که شورای شمال تشکیل شد منتقدینی داشت که بعدها شکرخدا باورپذیرشد و این یعنی کارشما کاردرستی بوده است.

خجسته پور اظهار داشت: تکثرگرایی ویژگی اردوی اصلاح طلبان است انتظاری که ازعزیزان داریم این است که شوراهارا شناسنامه دارکنید تا بتوانید به شکل قانونی و مدنی فعالیت داشته باشید و میدان فعالیت خودرا گسترش دهید.

وی خاطر نشان کرد: با لطف پروردگارو حمایت همفکران  امیدواریم بتوانیم دراین جایگاه درانجام وظایف قانونی موفق باشیم.

خبر: عباس دارایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز