شناسایی عاملان درگیری تماشاگران در بازی شهرداری آستارا و عمران ساری در آستارا

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۵:۰۸
کد خبر: ۴۸۹۷۵۴
شناسایی عاملان درگیری تماشاگران در بازی شهرداری آستارا و عمران ساری در آستارا
عاملان تحریک بازیکنان برای درگیری در ورزشگاه وحدت آستارا شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، نماینده هیأت فوتبال گیلان دربازی تیم های دسته سومی شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری گفت: حدود  شش نفر تماشاگر تاکنون شناسایی شده اند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

‎شاهین شربیانی افزود: موضوع درگیری بازیکنان تیم های فوتبال شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری، در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان بررسی خواهد شد و احتمال دارد برای هر دو تیم، محرومیت هایی اعمال شود.

‎وی گفت: مربی و یکی از بازیکنان تیم عمران شهرداری ساری و دو بازیکن از تیم شهرداری آستارا در درگیری، دچار جراحت سطحی و در بیمارستان آستارا مداوا شدند.

‎شربیانی ادامه داد: دروازه بان و یک بازیکن عمران شهرداری ساری و تحریک چند تماشاگر عوامل اصلی درگیری و اغتشاش بعد از مسابقه فوتبال در آستارا بودند و ورود تماشاگران به میدان ورزش، به درگیری ها دامن زد.

‎به گفته نماینده هیات فوتبال استان گیلان، سوت پایان دیدار نباید در لحظه حساس زده می شد و متاسفانه داور مسابقه در دقیقه 4+90 بعد از گرفتن خطای ایستگاهی و در موقعیت احتمالی گل، در سوت خود دمید و بعد از آن دروازه بان ساری با یکی از بازیکنان شهرداری آستارا درگیر شد.

‎گفتنی است دیدار تیم های شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری از مسابقات لیگ دسته سوم کشور، در ورزشگاه وحدت آستارا با نتیجه 3 -3  به تساوی پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز