مدیر روابط عمومی آبفای منطقه۶- شهر ری:

جشنواره‌ی فراگیری نخستین واژه "آب" با هدف آموزش و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب برگزار میشود

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۴:۰۳
کد خبر: ۴۸۹۸۸۶
جشنواره‌ی فراگیری نخستین واژه آب با هدف آموزش و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب برگزار میشود
سید مرتضی میرآبادی : هدف از برگزاری جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) در مدارس ابتدایی منطقه 6 شهرری آموزش و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، این جشنواره به مدت یک هفته در مدارس ابتدایی زیر پوشش آبفای منطقه6-شهرری برگزار می شود. 

مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهر ری در خصوص برنامه های این جشنواره گفت: برگزاری جشن آب همراه با نمایش شاد و آهنگین مصرف بهینه آب توسط گروه هنری آبفا، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به شرکت کنندگان، توزیع هدایای تبلیغی و آموزشی، اهدای تندیس حامی فعال به مدیران مدارس و همچنین ثبت نام و عضوگیری دانش آموزان حامی فعال آب از برنامه‌های اجرا شده در جشنواره‌ی فراگیری نخستین واژه "آب" است که مورد توجه ویژه‌ی دانش‌آموزان قرارگرفته است.

    وی در ادامه گفت گفت : برگزاری جشنواره‌ی سراسری فراگیری نخستین واژه(آب) در روز سیزدهم آذرماه در سه مدرسه ابتدایی نیلوفر رفیعی، حاتم و نامجو آغاز شده است و تا پایان این هفته در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش آبفای منطقه6- شهرری برگزار خواهد شد و 15 مدرسه با حدود 3400 دانش‌آموز در این جشنواره مشارکت خواهند داشت.

    سید مرتضی میرآبادی با اشاره به اینکه این جشنواره از سال 88، همزمان با فراگیری نخستین واژه‌ی آلفبای فارسی (آب) در مدارس ابتدایی سراسرکشور و منطقه برگزار می شود افزود: در نخستین روز این جشنواره 550 دانش آموز و در دومین روز، حدود 1175دانش آموز مدرسه‌های شهید مقدم، راهیان نور و طواف معماریان، از ناحیه‌ی یک آموزش و پرورش منطقه20(شهرستان ری)، فراگیری و آموزش نخستین واژه‌ی الفبای فارسی (آب) را جشن گرفتند و بیش از پیش با آب و راه های مصرف بهینه این گوهر کمیاب حیات آشنا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز