پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز دانشجو

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۸:۰۶
کد خبر: ۴۸۹۹۵۳
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز دانشجو
به مناسبت فرا رسیدن شانزدهم آذر ، روز دانشجو ، نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان پیام مشترکی را صادر کردند .

پس از گذشت 63 سال از 16 آذر 1332 و شهادت «مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا» در اعتراض به دخالت بیگانگان در امور داخلی و استبداد حاکمیت، روحیه پرسشگری، نقادی و عشق و علاقه به ایران اسلامی از مهم ترین ویژگیهای  بارز جامعه دانشجویی بوده است که در عرصه‌های مختلف مبارزه با رژیم پهلوی، دوران دفاع مقدس ، جهش علمی کشور و تقدیم شهدای هسته ای امتداد یافته است.

در واقع بزرگداشت شانزده آذر ادای احترام به همه آنانی است که در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال ، آزادی و سربلندی ایران  قدم بر می دارند و مجاهدت     می کنند.

بی تردید همانگونه که  امام راحل(ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه  فضای امید ، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در  پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام داشته باشند.

اینجانبان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو، امیدواریم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران با همدلی و اتحاد اقشار مختلف جامعه و تلاش جامعه علمی و دانشگاهی کشور همواره در اهتزار باشد.

      زین العابدین قربانی                                                               محمد علی نجفی               نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                            استاندار گیلان 

 

نظر شما