با ارسال پیامی صورت گرفت؛

پیام تسلیت استاندار قزوین در پی درگذشت محمدحسین خاکساران

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۴:۲۰
کد خبر: ۴۹۰۰۶۰
پیام تسلیت استاندار قزوین در پی درگذشت محمدحسین خاکساران
فریدون همتی با ارسال پیامی درگذشت محمدحسین خاکساران از جانبازان دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت محمدحسین خاکساران جانباز انقلابی و متعهد به خانواده معظم شهدا و آحاد جامعه و مردم شهیدپرور قزوین از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای این جانباز سرافراز غفران الهی را خواستار شد.

متن کامل پیام تسلیت فریدون همتی استاندار قزوین بدین شرح است:

انالله و انا الیه الراجعون

خبر درگذشت مجاهد انقلابی و معلم فرهیخته استاد محمدحسین خاکساران از شخصیت های فرهنگی، مذهبی و سیاسی استان موجب تاثر و تالم شد.

مرحوم خاکساران شخصیتی متدین، متین، انقلابی و ولایتمدار، پاکباخته و فهیم، منصف و متعهد، آشنا و پیگیر مسائل و مشکلات مبتلا به جامعه و از همکاران خدوم و صادق اینجانب در دوران مدیریت صداوسیما بودند که عمر شریف خود را در ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و انجام خدمات فرهنگی و اجتماعی به  هموطنان عزیز بویژه دیار نخبه پرور قزوین سپری کرد.

بدون تردید مبارزات سیاسی و مجاهدت های این انقلابی مقاوم در دوران قبل از انقلاب و خدمات ارزنده و آثار ماندگار این مومن جانباز در دوران پس از انقلاب اسلامی همواره در اذهان زنده و جاویدان خواهد بود.

اینجانب فقدان ایشان را به مردم فهیم و قدرشناس استان قزوین، جامعه فرهنگی و سیاسی استان، دوستان، همکاران و شاگردان ایشان به ویژه خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و برای بازماندگان اجر و صبر جمیل مسالت می نمایم .

فریدون همتی

استاندار قزوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز