جانشین مدیر مؤسسه‌ی مالی و اعتباری آرمان منطقه‌ی غرب کشور:

موسسه مالی آرمان، «خدامحور» و مردم‌گراست / اشتغالزایی پهلوان علی دولتشاهی در لرستان وایران کم نظیر وستودنی است

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵:۲۰
کد خبر: ۴۹۰۱۳۵
موسسه مالی آرمان، «خدامحور» و مردم‌گراست / اشتغالزایی پهلوان علی دولتشاهی در لرستان وایران کم نظیر وستودنی است
جانشین مدیر مؤسسه‌ی مالی و اعتباری آرمان منطقه‌ی غرب کشور گفت : موسسه مالی آرمان، «خدامحور» و مردم‌گراست و اشتغالزایی پهلوان علی دولتشاهی در لرستان کم نظیر وستودنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، جانشین مدیر مؤسسه‌ی مالی و اعتباری آرمان منطقه‌ی غرب کشور، عزیزعلی نعمتی، در نشسیت با خبرنگاران لرستانی گفت :«تمام تمرکز مدیران مؤسسه‌ی اعتباری و مالی آرمان به‌ویژه مدیر ارشد آن جناب آقای حاج علی دولتشاهی ایجاد اشتغال در استان، حرکت براساس سیاست‌های بانک‌ مرکزی، تلاش برای کارگشایی از مشکلات مردم و فایده‌رسانی به مردم بوده است».

 عزیز علی نعمتی افزود :شایعه‌ی مجوز نداشتن این مؤسسه را کذب محض دانست و تأکید کرد آرمان همیشه در مسیر سیاست‌های بانک مرکزی حرکت کرده و مجوز این مؤسسه که سال‌ها پیش مؤسسه‌ی اعتباری وحدت نام داشت توسط بانک مرکزی صادر شده است.  

وی شایعه‌ی مجوز نداشتن مؤسسه‌ی آرمان را کذب محض دانست و توضیح داد:

«در ابتدای سال 90 تعداد هشت تعاونی اعتباری در کشور براساس دستور بانک مرکزی تجمیع و ادغام شدند که یکی از این هشت تعاونی نامش تعاونی اعتباری وحدت یا همان آرمان بود؛ پس از ادغام و تجمیع این هشت، «مؤسسه‌ی فردوسی» شکل گرفت که در کشور 290 شعبه و یک هزار و 850 نفر نیرو داشت».

جانشین مؤسسه‌ی مالی اعتباری آرمان در غرب کشوربیان کرد: «آرمان به عنوان یک مؤسسه‌ی خصوصی تعهد تکلیفی ندارد که تسهیلات مصوب شده‌ی کارگروه اشتغال استان لرستان را پرداخت کند ولی ما رویکردمان تعامل و همکاری است و آقای استاندار هم گفته است آرمان پولدار است و کمک کند؛ ما هم خودمان پرونده‌ها را بررسی می‌کنیم و براساس ارزیابی‌ها تسهیلات پرداخت کرده‌ایم؛ البته از مرکز به ما گفته‌اند چونکه در حال ادغام و تجمیع هستید فعلاً روند پرداخت این‌گونه تسهیلات متوقف شود».

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز