دبیرکل ستاد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی:

جهت هم‌افزایی بیشتر از لاک دانشگاهی‌مان بیرون آمده‌ایم

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۹:۲۲
کد خبر: ۴۹۰۱۴۱
جهت هم‌افزایی بیشتر از لاک دانشگاهی‌مان بیرون آمده‌ایم
دبیرکل ستاد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: جهت همبستگی میان دانشگاه و صنعت و پیشرفت کشور وارد حوزه نمایشگاه‌ها شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، عباس شیخ‌الاسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اظهار کرد: دانشگاه‌های خراسان رضوی تحت عنوان شبکه دانشگاه‌ها گرد هم آمده و بصورت ماهانه جلساتی را که موجب هم افزایی هر چه بیشتر آن‌ها  شده است را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر سال یکی از مراکز دانشگاهی در خراسان رضوی اقدام به برگزاری هفته پژوهش و فناوری می‌کند، افزود: سال گذشته دانشگاه فردوسی مشهد متولی این امر و امسال نیز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اقدام به برگزاری این هفته کرده است.

دبیرکل ستاد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی با 15 هزار جلد، با پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی و در جهت استفاده دانشگاه و دانشگاهیان در نظر گرفته شده است.

شیخ‌الاسلامی گفت: جهت همبستگی هر چه بیشتر با حوزه صنعت و دستگاه‌های اجرایی از لاک دانشگاهی خود بیرون آمده و وارد نمایشگاه شده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: دانشگاه پیوندهایی میان مقامات، دستگاه‌های اجرایی، صنعت و جامعه ایجاد می‌کند و امیدواریم که این موضوع بتواند به پیشرفت کشور کمک کند.

وی اظهار کرد: در حال وارد شدن به نسل سوم دانشگاه و تولید بومی مقالات هستیم این در حالی است که این تولید علمی باید همراه با تولید ثروت باشد.

دبیرکل ستاد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی عنوان کرد: به پیشنهاد شبکه دانشگاه‌ها دبیرخانه دائمی پژوهش و فناوری در شبکه دانشگاه شکل بگیرد تا در سال آینده بتوانیم نمایشگاه را به صورت وسیع‌تر برگزار کنیم.س.ر/ 1022

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز