مدیر آزمایشگاه ورزشی دانشگاه آزاد خبر داد:

وجود پیشرفت ترین دستگاه های ورزشی و سلامت در مرکز پژوهشی ورزش

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۳:۳۳
کد خبر: ۴۹۰۱۵۲
وجود پیشرفت ترین دستگاه های ورزشی و سلامت در مرکز پژوهشی ورزش
مدیر آزمایشگاه ورزشی دانشگاه آزاد از وجود پیشرفت ترین دستگاه های ورزشی و سلامت در مرکز آموزشی و پژوهشی ورزش و سلامت خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، محمد مهدی امینی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی و پژوهشی ورزش و سلامت در معرفی این مرکز اظهار داشت: مجموعه ورزش و سلامت یک مرکز آزمایشگاهی در حوزه سلامت است که با همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به امکانات و دستگاه های موجود مجموعه ورزش و سلامت تصریح کرد: پیشرفت ترین دستگاه های ورزشی و سلامت در این مرکز تهیه شده است که شامل دستگاه آنالیز حرکت، الکترو مایو گراف، آنالیز گاز های تنفسی،صفحه نیرو سنج و ترکیب بدن است.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد تشریح کرد: مرکز آزمایشگاهی ورزش و سلامت در مجموعه ورزشی سجاد در یک سوله آماده شده است که می توان گفت یکی از بهترین مجموعه های ورزشی و آزمایشگاهی کشور است.

امینی ادامه داد: دستگاه های موجود در این مجموعه از از لحاظ کیفیت و قابلیت از تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به حضور مرکز ورزش و سلامت در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد در کنار دیگر برنامه های دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه ها برای معرفی به بازدیدکنندگان در نمایشگاه پژوهش و فناوری در معرض دید خواهد بود و همچنین کارشناسان توضیحاتی را در خصوص کارایی آن ها ارائه می دهند.

مدیر آزمایشگاه ورزش و سلامت با اشاره به اهداف علمی و عملی مجموعه ورزش و سلامت تشریح کرد: با توجه به کیفیت این مرکز هدف از ایجاد آن توجه ویژه به علم دانشگاهی و همچنین عملی کردن پژوهش ها و مورد استفاده قرار دادن آن ها بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز