فرماندار ویژه شهرستان ری :

شهرستان ری پایگاه اقتصادی و شریان حیاتی اقتصاد استان تهران است

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۴۹۰۲۰۷
شهرستان ری پایگاه اقتصادی و شریان حیاتی اقتصاد استان تهران است
هدایت اله جمالی پور :حرکت اقتصادی کشور به سوی جذب سرمایه گذاری خارجی است و شهرستان ری یکی از بسترهای مهم و اساسی جذب سرمایه گذاری خارجی می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری درباره پتانسیل های شهرری گفت: شهرستان ری یکی از پایگاههای مهم اقتصادی و حیاتی کشور در زمینه های صنعتی،کشاورزی و خدماتی است و شهرستان ری پایگاه اقتصادی و شریان حیاتی اقتصاد استان تهران است.

وی در ادامه به سابقه تاریخی شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در شهرستان ری از دیرباز زمینهای حاصلخیز گندم وجود داشته است و شهرری به واسطه داشتن همین زمین های کشاورزی حاصلخیز مورد توجه سرمایه گذاران بخش کشاورزی بوده است و همچنین مورد توجه صاحبان صنعت و واحد خدماتی به واسطه املاک و زمینهای ملی بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را یک بستر مهم اقتصادی در شهرستان ری خواند و گفت : به دلیل واقع شدن فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان ری بسترهای مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان ری فراهم شده است که در آینده با فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ری و منطقه ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) تحولات اقتصادی موثر و مهمی در شهرستان ری رخ می دهد که بدون شک اثرگذاری اقتصادی شهرستان ری بر اقتصاد ملی بیشتر نمایان خواهد شد .

وی در پایان در خصوص پایگاه بزرگ شهرک صنعتی شمس آباد یادآور شد : استقرار پایگاه بزرگ شهرک صنعتی شمس آباد به یقین در حوزه سرمایه گذاری صنعتی در بخش خارجی می تواند مورد توجه قرار گیرد لذا از تمامی جنبه های مورد نظر شهرستان ری یک نقطه عطف است که می تواند در آینده ای نزدیک کانون توجه تولید کنندگان اقتصادی قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز