با صدور پیامی؛

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) روز دانشجو را تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۲:۱۰
کد خبر: ۴۹۰۲۵۰
رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) روز دانشجو را تبریک گفت
سیدابوالحسن نائینی با صدور پیامی فرارسیدن 16آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سیدابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در پیامی ضمن گرامیداشت 16آذر مصادف با روز دانشجو فرارسیدن این روز را به همه جویندگان علم و دانش علی الخصوص دانشجویان دانشگاه های استان قزوین تبریک گفت و برای آنها در راه کسب دانش و معرفت آرزوی توفیق روزافزون کرد.

در متن پیام سیدابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین آمده است:

16آذر 1332، آغازی پرشکوه و مقتدرانه از حضور قشر همیشه در صحنه و هوشمندانه دانشگاهیان و جامعه دانشگاهی در عرصه های حماسی کشور بود.

این تاریخ روز استکبارستیزی و آزادی خواهی ملت ایران و یادآور حماسه ای است که با خون گرانقدر شهیدان دانشجو، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا شکل گرفت.

حماسه ای که دانشجویان بر عزم جدی خود در حفظ استقلال، آزادی و ارزش های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و روحیه استکبارستیزی و حق طلبانه خود را به رخ جهانیان کشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطرات 16آذر 1332 این روز مهم و سرنوشت ساز و پرافتخار را به محضر همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است تا دانشجویان هوشیارانه و مقتدرانه در سراسر کشور در مسیر پاسداشت و حفظ  نام و آرمان های شهدای این روز کوشا بوده و جامعه دانشگاهی همچنان با بصیرت و معرفت در راه آزادی خواهی و استکبارستیزی در مسیر شتاب نهضت علمی و در راه بالندگی کشور و ملت عزیزمان گام های موثر بردارند.

دانشجویان عزیز بدانند که تحقق رشد و بالندگی کشور و استقلال و توسعه همه جانبه ی علمی، اقتصادی و سیاسی کشور، مرهون تلاش آنها در سایه همدلی و مجاهدت علمی است تا همچنان پرچم افتخار و اقتدار کشور عزیزمان با شکوه و عزت به اهتزار درآید.

امیدوارم با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و برنامه های امید بخش دولت تدبیر و امید، افق های روشنی از  توسعه علم و فناوری در محیط مقدس دانشگاه ها رقم خورده و دانشجویان همراه با بینش سیاسی و علمی و فرهنگی شتابی بیش از پیش در نهضت عظیم علمی کشور بوجود آورده و نشان دهند همچنان با ایمان، اعتقاد و بینش صحیح و با بهره گیری از تمام استعدادهای ارزنده خویش در عرصه روشنگری، عدالتخواهی و خردورزی، حضوری فعال داشته و در راه رفاه و عزت کشور و ملت شریف و سترگ ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مستکبران و دشمنان این مرز و بوم هم بدانند تا ما هستیم جمهوری اسلامی هست و به سوی افق توسعه و پایداری کشور گام بر می دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز