رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس گفت:

مدیریت شهری از ورزشکاران المپیکی، جهانی و آسیایی تجلیل می کند

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۰۲۶۳
مدیریت شهری از ورزشکاران  المپیکی، جهانی و آسیایی تجلیل می کند
حسین نوروزی گفت: در مصوبه آمده است که از مدال آوران مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی و مربیان آن ها با هدایای در خور شان آن ها تقدیر و تشکر گردد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، حسین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ورزش با روح، جسم و جان انسان سر و کار دارد و آن را پرورش می دهد، ورزش قهرمانی نیازمند تلاش و کوشش بسیار ورزشکار است و کسی می تواند روی سکوی قهرمانی بایستد که سالها تلاش کرده باشد.

 

وی افزود: قهرمانان ورزشی همواره بدون هیچ چشم داشتی  موجب سربلندی شهر و کشور خود می شوند و بهتر است مسئولان نیز با برگزاری مراسمی از زحمات آن ها تشکر کنند، البته اداره ورزش و جوانان متولی اصلی ورزش در شهرستان است ولی مجموعه مدیریت شهری بنا بر خواستگاه مردمی که دارد، وظیفه خود می داند که از قهرمانان تقدیر و تشکر نماید.

 

نوروزی اظهار داشت: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری قدس با محوریت کمیسیون ورزش و جوانان طی دو سال گذشته دو مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی را در شهر برگزار نمود و اکنون با توجه به تغییر قوانین و عدم برگزاری مراسم یکپارچه مقرر شد که از قهرمانان المپیک، جهانی و آسیایی و مربیان قهرمانان به صورت مراسمی کوچک و در حضور خانواده قهرمانان تجلیل شود.

 

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس گفت: در این مصوبه آمده است که از مدال آوران مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی و مربیان آن ها با هدایای در خور شان آن ها تقدیر و تشکر گردد.

 

وی در پایان متذکر شد:  مصوبه شورا نیز به تایید فرمانداری  رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز