تجلیل از دستگاه های برتر و فعالان امر نماز در سال ۹۴ با حضور معاون استاندار؛

یونسی: نماز موجب گسترش روح دین، فضیلت و اخلاق در جامعه است

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۲:۵۰
کد خبر: ۴۹۰۳۵۰
یونسی: نماز موجب گسترش روح دین، فضیلت و اخلاق در جامعه است
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از 37 دستگاه برتر و فعالان امر نماز استان در سال 94 با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه اجلاس سراسری اقامه نماز استان با اشاره به این که نماز، فرصتی برای حضور خالصانه در برابر معبود یکتاست، گفت: نماز موجب گسترش روح دین، فضیلت و اخلاق در جامعه است.

یونسی با اشاره به رابطه مستقیم جامعه دینی و پایبندی افراد جامعه به مبانی اخلاقی و مذهبی، گفت: دین و ترویج نماز در جامعه، یقینا به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود و باید راهبردی برای گسترش روح معرفت و فضیلت در جامعه ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، به ظرفیت والای ائمه جمعه و جماعات، هیآت مذهبی و فرهنگی، دانشگاه ها، مدارس و نهادهای تبلیغی و فرهنگی در راستای گسترش و ترویج نماز در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: راهی جز بازگشت به دین، نماز و سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) نداریم.

وی با تاکید بر این که شورای سیاست گذاری و اتاق فکر ستاد اقامه نماز برای همه مولفه های این حوزه باید برنامه ای منظم، متناسب با شرایط و ذائقه جامعه و دارای جاذبه های لازم برای ایجاد میل و تقویت کشش در جوانان تدوین نماید، افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلاب دینی است که جهت گیری فرهنگی داشت و در همین راستا حرکت می کند.

یونسی با بیان این که برنامه هایی که نقش موثر دین در سعادتمندی انسان را ترویج می نماید، باید بیشتر برای جوانان اجرا شود، تصریح کرد: نقش صدا و سیما در تبیین این موضوع و ترویج فرهنگ نماز بسیار مهم است و تجربیات استان های موفق در این حوزه نیز باید اخذ شود.

معاون استاندار بر تداوم برگزاری اجلاس شهرستانی نماز تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه گسترش حضور طبقات مختلف جامعه از جمله اصناف و جوانان در صف نماز مساجد و ایجاد زیر ساخت های برپایی نماز در اماکن تفریحی و دانشگاه ها به جد دنبال شود.  

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، گزارشی از اقدامات و برنامه های این ستاد در راستای ترویج و گسترش نماز ارائه کرد و 37 دستگاه اجرایی و فعالان امر نماز با اهدا لوح تقدیر از سوی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است؛ مرتضی ناصحی، رئیس شورای اقامه نماز استانداری مازندران در این مراسم به خاطر تلاش در جهت گسترش و ترویج امر نماز مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

139509169068

139509168875

139509166826

139509161290

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز