سرپرست موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های استان خبرداد؛

ارائه دستاوردهای پژوهشی موسسه در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۶:۱۲
کد خبر: ۴۹۰۵۷۴
ارائه دستاوردهای پژوهشی موسسه در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری
سرپرست موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی از حضور فعال در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد به منظور معرفی دستاورد های علمی، پژوهشی این موسسه خبر داد.

به گزارش ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، سید مصطفوی رضوی گفت: هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری از دیروز 14 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی،  پژوهشکده ها، دستگاه های اجرایی و سازمان های خصوصی مختلف در این نمایشگاه، افزود: موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری مشهد با برخورداری از پژوهشگران جوان و اساتید با تجربه و حامی این نیروها به منظور معرفی دستاورد های علمی، پژوهشی و آموزشی در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

سرپرست موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: قطعاً این نمایشگاه فرصت خوبی برای استفاده بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران از دستاورهای علمی و پژوهشی و ظرفیت مناسبی برای رسیدن به جامعه ایده‌ال خواهد بود.

وی به ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی مختلف موسسه و مرکز در حوزه خدمات و مدیریت شهری، فناوری نانو و... در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:  تلاش داریم از فرصت تعامل با دیگر نهادها و دستگاه های فعال این حوزه در راستای تحقق هرچه بهتر اهداف و رسالتهای پژوهشی موسسه به عنوان یکی از مجموعه های تابعه سازمان همیاری شهرداری های استان، استفاده کنیم.

رضوی بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه مقدمه‌ای برای توسعه علم و دانش در خراسان رضوی باشد تا از این ظرفیت بالقوه در جهت سازندگی و آبادانی استان بهترین بهره برده شود.

وی خاطر نشان کرد: غرفه موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی و مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد در طول برگزاری این نمایشگاه از ساعت 10 تا18  آماده پذیرایی از کلیه محققان، کارشناسان، دانشجویان و مسوولان نهادهای استانی به خصوص شهرداری ها و سازمان های مرتبط با موضوعات حوزه شهری خواهد بود.ب.ی/1027

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز