کارشناس پژوهش و فناوری شرکت گاز مطرح کرد:

کتاب پرتو نگاری صنعتی، طرح رونمایی شده شرکت گاز در نمایشگاه پژوهش است

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۱:۱۳
کد خبر: ۴۹۰۵۹۸
کتاب پرتو نگاری صنعتی، طرح رونمایی شده شرکت گاز در نمایشگاه پژوهش است
کارشناس پژوهش و فناوری شرکت گاز در رابطه با طرح رونمایی شده این شرکت در نمایشگاه پژوهش گفت: این طرح رونمایی شده در حوزه پژوهشی کتاب پرتو نگاری صنعتی با هدف ترمیم خطوط انتقال گاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، اباذر آباده در رابطه با تفاهم نامه شرکت گاز با دانشگاه آزاد اظهار داشت: بخش پژوهش شرکت گاز در مباحث مختلفی مانند انرژی های نو با نهاد های علمی و دانشگاهی فعالیت دارد و تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد در زمینه پروژه های پژوهشی امضا شده است که در مباحث انرژی، بهینه سازی مصرف گاز و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت گاز به عنوان حامی مالی پروژه ها را حمایت می‌کند.

کارشناس پژوهش و فناوری شرکت گاز تصریح کرد: برای سهولت بیشتر در پروژه های دانشگاه آزاد شرکت گاز از طرح های پژوهشی حمایت مالی می‌کند، همچنین حمایت از طرح های پژوهشی در دو زمینه شامل تعدادی طرح های دانشجویان مقطع ارشد و دکترا و طرح های مربوط به حوزه های پژوهشی و صنعتی در سطح گسترده با مشارکت شرکت های صنعتی است.

وی در رابطه با میزان بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه های پژوهشی گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه های مختلف متفاوت و از  حدود پنج میلیون تا مبالغ میلیاردی است البته سقف بودجه برای پروژه های دانشگاهی حدود ۵۰ میلیون است.

آباده با اشاره به اینکه یکی از طرح های رونمایی شده در نمایشگاه پژوهش مربوط به شرکت گاز بوده است، خاطر نشان کرد: این طرح رونمایی شده در حوزه پژوهشی کتاب پرتو نگاری صنعتی بوده است که با هدف ترمیم خطوط انتقال گاز به همراه نرم افزار  ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز