لغو همه پروازهای اردبیل به‌علت بارش سنگین برف

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۱:۴۱
کد خبر: ۴۹۰۶۰۷
لغو همه پروازهای اردبیل به‌علت بارش سنگین برف
بارش سنگین برف موجب لغو پروازهای فرودگاه اردبیل و نیز تعطیلی دانشگاه‌های این شهر در امروز (سه‌شنبه 16 آذر) شد.

به کزارش خبرکزاری برنا ، امروز باید سه پرواز از فرودگاه اردبیل به مسیرهای «اردبیل - مشهد»، «اردبیل - تهران» و بالعکس انجام می‌شد که به‌علت  شرایط نامساعد جوی لغو شد.

هم‌چنین دانشگاه‌های محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل نیز اعلام کرد که کلاس‌های این دانشگاه‌ها در بعدازظهر تعطیل است.

گفتنی است دمای هوا در فرودگاه اردبیل در زمان فعلی سه درجه زیر صفر ثبت شده است.

هم‌چنین اداره‌کل آموزش و پرورش نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه 16 آذر) در سری بعد از ظهر در اردبیل، انگوت، گرمی و مشگین‌شهر همه مقاطع تحصیلی و در نمین پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شهر هیر پیش‌دبستانی و ابتدایی به‌علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

ورود یک سامانه سرد و برفی از بامداد سه‌شنبه موجب بارش برف و سرمای هوا در بخش‌های زیادی از استان اردبیل شده است.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده‌های «اردبیل - آستارا»، «اردبیل - مشگین‌شهر»، «اردبیل - سرعین»، «مشگین‌شهر - پارس‌آباد»، «مشگین‌شهر - اهر»، «خلخال - اسالم» و «رضی - گرمی» بارش برف در جریان است و رانندگان در گذر از این جاده‌ها باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که این وضعیت جوی امروز ادامه داشته و از فردا آسمان استان نیمه ابری بوده و دوباره از روز پنج‌شنبه در برخی از مناطق استان بارش برف آغاز خواهد شد.

بر اساس این پیش بینی بین پنج تا 15 سانتیمتر برف در مناطق سردسیر استان خواهد بارید و دمای هوا در برخی از شهرستان‌ها تا 14 درجه زیر صفر رسیده و این وضعیت تا روز شنبه تداوم خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز