مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

پایتختی جوانان جهان اسلام فرصت طلائی برای عرضه توانمندی های شیراز است

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۶:۲۶
کد خبر: ۴۹۰۶۵۶
پایتختی جوانان جهان اسلام  فرصت طلائی برای عرضه توانمندی های شیراز است
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: انتخاب شیراز به‌‌عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام فرصت طلائی برای عرضه داشته‌ها و توانمندی‌های ایران اسلامی و شیراز است و درهمین راستا باید ارگان های مختلف استان برای میزبانی شایسته یکساله همکاری لازم را با دبیرخانه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حیدرعلی کامیاب درنشست خبری با حضور خبرنگاران اظهارداشت: مسئولیت دبیرخانه پایتختی جوانان جهان اسلام برعهده اداره کل ورزش و جوانان فارس به‌‌عنوان هماهنگ کننده است  و برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها نیاز به حضور و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها است.
وی درادامه تاکید کرد: در مدت یکسال پایتختی جوانان جهان اسلام باید از تمام پتانسیل رسانه‌ای موجود در کشور استفاده مطلوب شود تا بتوانیم ظرفیت‌ها و داشته‌هایمان به کشورهای جهاناسلام معرفی کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد:مراسم افتتاحیه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام و برافراشته شدن پرچم این پایتختی، طی یک‌ماه آینده به صورت رسمی با حضور دیپلمات های خارجی و مسئولان عالی رتبه داخلی برگزار می شود.
کامیاب  تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در کنار برنامه‌های اصلی، برگزار خواهیم کرد، همایش بین‌المللی خبرنگاران و عکاسان خبری جهان اسلام است که باید با شکوه و در سطحی مطلوب برگزار شود.
وی در خصوص احداث کمپ رهبران جوان جهان اسلام نیز گفت: این اقدام کاری ماندگار محسوب می‌شود که امتیاز آن را در کنار پایتختی جوانان جهان اسلام گرفته‌ایم و امیدوار هستیم با احداث فضایی مناسب طی مدت یک‌سال آینده، زمینه‌ای برای برگزاری سالانه 3 تا 4 همایش بین‌المللی در شیراز فراهم شود.
تکمیل 150طرح ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به برنامه‌های عملیاتی این اداره‌کل برای اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام ورزشی دراین استان گفت: در آغازپذیرفتن  مسئولیت درورزش و جوانان فارس 350پروژه نیم تمام وجود داشت که پس از گذشت یکسال ۱۵۰ طرح ورزشی تکمیل و افتتاح شده است.
کامیاب ادامه داد: در یکسال گذشته بیش از 200 هزار مترمربع فضای جدید ورزشی ساخته شده که 21 طرح در دهه‌فجر و 80 طرح دیگر نیز برای هفته دولت سال آینده آماده افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی صورت گرفته تا پایان سال مالی 96 تمام طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی فارس تمام می‌شود خاطرنشان کرد: بزرگترین این طرح‌ها ورزشگاه مبزرگ شیراز است که در آینده نزدیک افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به راه‌اندازی صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: این صندوق اساسنامه دارد و قهرمانان ورزشی می‌توانند عضو این صندوق شده تا از حمایت‌های آن برخوردار شوند.
کامیاب  عنوان کرد: بخشی از اعتبارات این صندوق توسط نیک‌اندیشان و بخش دیگر آن نیزبا تحویل شدن یکی از مجموعه های ورزشی شهر شیراز به این صندوق تامین می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز