معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ خبر دا د:

اجرای طرح "اتوبوس پیاده" در غرب تهران

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۷:۳۳:۰۳
کد خبر: ۴۹۰۷۰۹
غلامحسین سلمانی از اجرای طرح "اتوبوس پیاده" برای دانش آموزان و والدین آنها در سطح این منطقه خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیکاین منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت :در طرح "اتوبوس پیاده" دانش آموزانی که مسیر خانه تا مدرسه آنها کوتاه است همراه با والدین و کارشناسان ترافیک این مسیر را پیاده طی می کنند و رفتارهای صحیح ترافیکی را آموزش می بینند.

معاون حمل و نقل و ترافیکمنطقه 21 در خصوص طرح "اتوبوس پیاده" افزود : آموزش های متمرکز در پارک آموزش ترافیک منطقه 21 در قالب اجرای این طرح ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ؛ به صورت دوره های مستمر آموزشی انجام می شود .

وی با بیان اینکه جامعه هدف این طرح کودکان به عنوان تأثیرپذیرترین گروه مخاطب آموزشی هستند، تصریح کرد: کودکان حامیان امروز اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی و مجریان فردای این رفتارهای صحیح محسوب می شوند.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد : موضوع ترافیک و رفتارهای ترافیکی یکی از اصلی ترین شاخصه‌های توسعه جوامع در جهان امروز است و آموزش مسائل ترافیکی به دانش‌آموزان به عنوان اقدامی شاخص، از ماندگارترین و مؤثرترین روش‌های آموزشی به لحاظ ساختاری و محتوایی برای گروه مخاطبان کودک که فراگیری بالایی دارند، محسوب می شود.

لازم به ذکر است ؛ پارک آموزش ترافیک منطقه 21 به جهت اطلاع رسانی گسترده ای که در سطح مدارس و سایر واحد های آموزشی مانند پایگاه های بسیج، مساجد، مهد کودک ها وغیره انجام می دهد همه روزه پذیرای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز