مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد:

انتظار از ورزش استان تهران فراوان است / ورزش تهران بر ورزش ایران تاثیرگذار است

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۵:۴۳
کد خبر: ۴۹۰۸۸۸
انتظار از ورزش استان تهران  فراوان است  / ورزش تهران بر ورزش ایران تاثیرگذار است
با حضور دکتر طباطبائی دومین جلسه کمیته برگزاری جشنواره همگانی و استعدادیابی استان تهران با هدف "توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با حضور خانواده ها" در سالن آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، دومین جلسه کمیته برگزاری جشنواره همگانی با حضور مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، میرزا آقابیک معاون توسعه امور ورزش، مهران سرپرست معاون امور جوانان، سلیمی مشاور مدیرکل و رئیس مرکز ورزش بانوان، آزاد رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای، خرم رئیس حراست اداره کل، نماینده آموزش و پرورش، رؤسای حوزه ها و هیئت های شنا، اسکی، والیبال، تنیس، قایقرانی، کاراته و راگبی در سالن آمفی تاتر اداره کل، تشکیل شد، دکتر طباطبائی با اشاره به وجود استعداهای فراوان در ورزش ایران گفت: آمار مدال آوری در المپیک ها و مسابقات جهانی نشان از وجود پتانسیل فراوان در ورزش است.

 

 

مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افزود: بخشی از بودجه ورزش همگانی را در راستای استعدادیابی درنظر گرفته ایم تا بتوانیم در این بخش تلاش بیشتری انجام دهیم و این فرصت خوبی است که هیئت های ورزشی نهایت استفاده را از آن ببرند.

وی تاکید کرد: ما از تهران انتظار فراوانی داریم، چون ورزش تهران بر ورزش ایران تاثیرگذار است.

 

در این جلسه درخصوص چگونگی اجرا و برنامه های در نظر گرفته شده، بحث و گفتگو شد و مقرر گردید هیئت های حاضر در راستای شاخص های مورد نظر و اهداف برگزاری و غربالگری، تلاش کنند، استعدادهای ورزشی را پیدا نموده و به دفتر استعدادیابی معرفی تا زیر نظر مربیان مورد نظر برای رقابتهای المپیک و بازیهای2020 آماده شوند.

لازم به ذکر است برنامه جشنواره همگانی و استعدادیابی ورزش استان تهران بعد از تصویب در کمیته برگزاری، بصورت کامل اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز