مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد:

احداث بزرگترین بوستان سنتی کشور در قزوین

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۲:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۹۶۲
احداث بزرگترین بوستان سنتی کشور در قزوین
پیمان پژمانفرد از احداث بزرگ ترین بوستان سنتی کشور طی ماه های آتی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، پیمان پژمانفرد مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: با تدابیر اندیشیده شده بزرگ ترین بوستان سنتی کشور طی ماه های آتی در قزوین احداث می شود.

پژمانفرد احیای باغستان های سنتی را یکی از اولویت هایی دانست که همه موظف هستند با ارایه راهکارهای لازم نسبت به تحقق آن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه تبدیل باغستان های سنتی به بوستان یکی از اقداماتی است که می تواند از تخریب باغستان های سنتی جلوگیری کند تصریح کرد: با موافقت باغداران 15هکتار از باغستان های سنتی قزوین تبدیل به بوستان باغی می شوند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: این بوستان باغی در محور نسیم شمال قرار دارد که با تکمیل آن سرانه فضای سبز برای شهروندان افزایش یافته و زمینه عدالت اجتماعی برای همه نقاط و اقشار مختلف مردم فراهم می شود.

پژمانفرد افزود: ایجاد زیرساخت و شبکه آبرسانی و تکمیل بوستان باغی یکی از مهمترین اقدامات در روند اجرای این پروژه محسوب می شود تا از خشک شدن باغستان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه این بوستان باغی بزرگ ترین بوستان سنتی کشور محسوب می شود اذعان کرد: برنامه ریزی های لازم برای اجرای این کار انجام شده و باغستان سنتی در اختیار سازمان های باغستان سنتی و فضای سبز شهرداری قزوین قرار گرفته تا نسبت به احداث این بوستان اقدام کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین یادآور شد: امیدواریم با تحویل بوستان باغی به شهروندان ضمن رضایت مندی زمینه افزایش نشاط و شادابی آنان را هم فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز