پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شهرستان ورامین برگزار گردید

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۹:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۹۶۸
پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شهرستان ورامین برگزار گردید
بوربور در جلسه ستاد تسهیل گفت: اشتغال زایی و رفع بیکاری از دغدغه های مهم همه مسئولان نظام بخصوص دولت تدبیر و امید است که با قوت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، سازمان  صنعت معدن وتجارت شهرستان ورامین پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست بوربور معاونت برنامه ریزی فرمانداری و حضور حسن میرزایی ریاست اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین و دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی درمحل اداره جهاد کشاورزی برگزار گردید.

بوربور در این جلسه به موضوع مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه تسهیلات سرمایه در گردش و بدهی‌های بخش خدماتی اشاره و با تاکید بر توجه به واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید برای هر یک از این واحدها گفت: اشتغال زایی و رفع بیکاری از دغدغه های مهم همه مسئولان نظام بخصوص دولت تدبیر و امید است که با قوت دنبال   می شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه و مدیریت جهادی و کارکنان جهادی است، افزود: سازو کارها باید براساس قواعد و ضوابط اقتصاد مقاومتی باشد و همه ادارات و نهادهای مرتبط با واحدهای تولیدی کمک کار این واحدها در ایجاد اشتغال و افزایش تولید باشند

بور بور بیان کرد : عدم آگاهی کافی مدیران و کارفرمایان به قوانین باعث ایجاد مشکلات برای آنها می شود که لازم است اطلاع رسانی دقیق و شفاف از طریق مجموعه های مرتبط با آنها صورت پذیرد .

وی تأکید کرد: بانکها باید در روند رفع موانع تولید صنعتی و بخش کشاورزی، سود و زمان پرداخت تسهیلات، از قواعد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی پیروی کرده و در رفع موانع تولید تلاش کنند.

بوربور تصریح کرد : مصوبات این جلسات  باید به موقع پیگیری و اجرا شوند  تا مشکلات واحدهای مختلف تولیدی مرتفع شود ایشان خواهان توجه ویژه بانک‌های عامل به تسهیل تولید بخش صنعت و کشاورزی شهرستان شد.

در ادامه حسن میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین و دبیر ستاد تسهیل شهرستان گفت: تولید کنندگان فراوانی در سطح شهرستان به تولید مشغول هستند که حمایت از این تولید کنندگان با توجه به شعار سال در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با افزایش این فعالیت ها شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه در شهرستان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز