مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هفته پژوهش خراسان رضوی:

بعد از ظهر امروز نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی بکار خود پایان می دهد

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۰:۴۲
کد خبر: ۴۹۱۰۳۲
بعد از ظهر امروز نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی بکار خود پایان می دهد
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هفته پژوهش استان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و نمایشگاه کتاب های دانشگاهی امروز با حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی ، روسای دانشگاه ها، مسئولین دستگاه های اجرایی استان و جمعی از نخبگان و فعالان علمی و پژوهشی ساعت ۱۸ در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، امیر خالقی از استقبال فراوان بازدید کنندگان این نمایشگاه خبر داد و گفت : در این نمایشگاه ۹۰ سازمان و دستگاه اجرایی در استان، آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در ۵۴ غرفه به معرض نمایش گذاشتند.

وی افزود: همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش، نمایشگاه کتاب نیز با ۳۰ ناشر داخلی و خارجی در ۲۳ غرفه و با بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی درمعرض دید علاقمندان قرار گرفت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هفته پژوهش خراسان رضوی ادامه داد : امسال در حاشیه این نمایشگاه حدود ۳۰ کارگاه و نشست تخصصی برگزار شد که با استقبال مراجعین به نمایشگاه همراه بود .

خالقی اظهار داشت : در مراسم اختتامیه هفته پژوهش که امروز ساعت ۱۸ در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود، ضمن معرفی غرفه ها و طرح های برتر این نمایشگاه از اساتید نمونه توسط استاندار خراسان رضوی تقدیر بعمل خواهد آمد .

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی امسال با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از ۱۴ الی ۱۷ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزارشد.1067

 

نظر شما