شهردار منطقه ثامن:

منطقه ثامن، تنها منطقه شهرداری مشهد است که واحد پژوهش مستقل دارد

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۹۱۰۶۵
منطقه ثامن، تنها منطقه شهرداری مشهد است که واحد پژوهش مستقل دارد
شهردار منطقه ثامن در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه فناوری و پژوهش، گفت: منطقه ثامن، تنها منطقه شهرداری مشهد مقدس است که واحد پژوهش مستقل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، محمود عیدی در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه پژوهش و فناوری، با بیان اینکه این نمایشگاه مخاطب خاص خود را دارد و خوشبختانه جامعه هدف به شکل مطلوبی در آن حضور دارند، اظهارداشت: حضور دانشجویان در چنین نمایشگاه هایی باید پررنگ تر و بیشتر شود و این مهم، مستلزم توجه ویژه مسئولان است.

عیدی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از حاضران نمایشگاه را پژوهشگران و محققین تشکیل داده اند، تصریح کرد: بسیاری از دستاورد های ارائه شده در این نمایشگاه، ثمره و نتیجه فعالیت های تحقیقاتی_پژوهشی است  که با هزینه های زیادی همراه بوده و اکنون این فرصت فراهم شده که همگان از این تجربیات استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: شهرداری مشهد مقدس، شهرداری منطقه ثامن و مرکز پژوهش های شورای اسلامی طرح های مطالعاتی_پژوهشی فراوانی را در نمایشگاه فناوری امسال ارائه کرده اند که آماده جذب پژوهشگر هستند.

مشاور شهردار مشهد مقدس نمایشگاه پژوهش و فناوری را دارای 2 جنبه دانست و تصریح کرد: یکی از این جنبه ها معرفی خود به دیگران و دومین بعد، آشنایی با پتانسیل ها و توانمندی های سایرین است.

عیدی با بیان اینکه پرداختن به مسائل مختلف شهری، یکی از نکات مثبت و سازنده در برگزاری این دوره از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان است، در تشریح علت این امر گفت: مسائل شهری یک بحث میان رشته ای است و اغلب نتایج و دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه در بخش مدیریت شهری است.

وی در ادامه اشاره ای به فعالیت های منطقه ثامن شهرداری مشهد در بحث پژوهش داشت و گفت: از آنجاییکه این شهرداری وظیفه مدیریت حریم رضوی را برعهده دارد و باید به طور مستمر به روز باشد.

عیدی با بیان اینکه سالیانه بیش از 20 میلیون زائر ایرانی و خارجی به منطقه ثامن مشهد وارد می شوند، اظهارداشت: این امر مستلزم برآورده کردن نیازها و خواسته های این عزیزان در بخش هایی مثل آسایش، رفاه، امنیت و ... است که خوشبختانه تا به امروز اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.م.رن.1049

 

 

نظر شما