هم زمان با هفته پژوهش و فناوری انجام شد

ارائه طرح های مطالعاتی و پژوهشی حوزه حمل و نقل بار در نمایشگاه پژوهش و فناوری

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۷:۳۴
کد خبر: ۴۹۱۲۲۳
ارائه  طرح های مطالعاتی و پژوهشی حوزه حمل و نقل بار در نمایشگاه پژوهش و فناوری
سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از ارائه بیش از 40 طرح مطالعاتی و پژوهشی حوزه حمل و نقل بار در نمایشگاه پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید مهدی کمالی ضمن بیان این خبر گفت: نمایشگاه پژوهش و فناوری با دو هدف ارائه طرح‌های پژوهشی و ارائه طرح‌های نوآورانه و خلاقانه از سیزدهم لغایت هفدهم آذر ماه و در راستای تقویت فرهنگ پژوهش، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد نیز با ارائه بیش از 40 طرح در بخش های پژوهشی، مطالعاتی، دستورالعمل های تهیه شده و پایان نامه های قابل انجام در حوزه حمل ونقل بار درون شهری در کنار سایر مجموعه‌های مدیریت شهری در این نمایشگاه شرکت کرد.

سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با تأکید بر اینکه طرح‌های نوآورانه موجب صرفه اقتصادی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های خلاقانه داخلی می‌شود، تصریح کرد: اثرسنجی و تعیین ضوابط تبلیغات بر روی بدنه ناوگان باری درون شهری، مطالعه شناسایی نحوه مهاربندی و سیستم های قابل طراحی به منظور جلوگیری از ریزش بار و ارزیابی و تحلیل اثرات سوء حمل بار و کالا بر شبکه معابر شهر مشهد از جمله مهم ترین عناوین پژوهشی ارائه شده توسط سازمان در این نمایشگاه می باشد.

سید مهدی کمالی درخصوص عناوین مطالعاتی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد افزود: مدیریت تردد و تخلف اضافه بار وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری مشهد، تدوین ضوابط و تعیین مسیر تردد محمولههای ترافیکی و کالاهای خطرناک در معابر درون شهری مشهد ضوابط و تعیین مسیر تردد محموله‌های ترافیکی و کالاهای خطرناک در معابر درون شهری مشهد و تحلیل و آسیبشناسی محدوده‌های زمانی و مکانی تردد وسایل نقلیه باری از نگاه ذینفعان نیز از دیگر طرح های پژوهشی ارائه شده سازمان در نمایشگاه پژوهش و فناوری است.

وی  به دستورالعمل های تهیه شده توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد اشاره و در این رابطه عنوان کرد: دستورالعمل نحوه تردد وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین در محدودههای زمانی و مکانی، دستورالعمل نحوه تردد و فعالیت جرثقیلهای ساختمانی متحرک، دستورالعمل ساماندهی پیکهای موتوری غذابر و دستورالعمل نحوه فعالیت وسایل نقلیه خودروبر و یدککشها توسط کارشناسان سازمان تهیه شده اند.

 

سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در خصوص تاثیر برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش گفت: چنین نمایشگاه‌هایی فضایی مناسب برای آگاهی از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای داخلی،‌ تعامل بین بخش خصوصی و دولتی،‌ معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اطلاع از جدیدترین فناوری‌ها و خدمات روز در سطح بین‌المللی، طرح خلاقیت‌ها و نوآوری‌های محققان و نخبگان و جذب سرمایه و دانش فنی را فراهم می‌آورد.

گفتنی است؛در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه مدیران استانی و شهری از غرفه‌ سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد بازدید و در جریان جدیدترین پژوهش‌ها و دستاوردهای سازمان در حوزه حمل و نقل بار درون شهری قرار گرفتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز