همتی در دیدار با رییس کمیته امداد کشور:

۱۳۵۰قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان تخصیص می یابد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶:۱۶
کد خبر: ۴۹۱۳۱۶
۱۳۵۰قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان تخصیص می یابد
استاندار قزوین گفت: در آینده ای نزدیک 1350قطعه زمین جهت ساخت مسکن مددجویان در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در دیدار با سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد کشور اظهار کرد: امروز اساسی ترین نیاز افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهم کردن مسکن است که در این زمینه با توافقات انجام گرفته با شهرداری ها به زودی زمین و مجوزهای ساخت آن به کمیته امداد ارائه می شود.

همتی افزود: شناسایی افراد نیازمند در استان آغاز شده و به زودی در طرح های اشتغالزایی در حال اجرا حدود 2000نفر از آنان بکار گرفته خواهند شد.

وی بر توجه ویژه به افراد نیازمند تاکید کرد و افزود: 870هکتار زمین دارای مجوز آب در اختیار کمیته امداد قرار گرفته که در جهت احداث گلخانه و اشتغالزایی افراد نیازمند اقدام مهمی به شمار می رود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در زمینه حمایت از افراد نیازمند کارها به جای طی کردن روال اداری و سازمانی باید به صورت جهادی انجام شود.

سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد کشور هم در این دیدار بیان کرد: هر ساله در استان قزوین شاهد افزایش تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد بوده ایم که امسال خوشبختانه این آمار نسبت به سال قبل 8/7درصد کاهش داشته که تحسین برانگیز است.

فتاح افزود: این کار با کمک دولت و بانک ها صورت گرفته که موفقیت بزرگی در کشور محسوب می شود.

وی در ادامه به طرح های حمایتی دولت در زمینه تسهیلات اشتغال هم اشاره و عنوان کرد: دولت همچنین حمایت های خوبی در زمینه تسهیلات مالی انجام داده که باعث کاهش افراد تحت پوشش کمیته امداد شده است.

رییس کمیته امداد کشور ظرفیت های استان قزوین را در این زمینه بالا دانست و اضافه کرد: با وجود بیش از 3000واحد تولیدی در استان قزوین باید با کمک صنایع افراد نیازمند تحت پوشش قرار گرفته و هر واحد تولیدی از یکی از این افراد استفاده کند تا دیگر نیازی به حمایت های مالی دولت وجود نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز