امروز رخ داد

وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح مرحله دوم کارخانه لولهGRP وارد زابل شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۲:۲۲
کد خبر: ۴۹۱۳۲۴
وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح مرحله دوم کارخانه لولهGRP وارد زابل شد
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه شماری از معاونان خود به منظور افتتاح مرحله دوم کارخانه لوله GRP، بازدید از طرح پایلوت 46 هزار هکتار آبرسانی با لوله و سایر طرح های در حال انجام این وزارتخانه در منطقه سیستان وارد فرودگاه زابل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر جهاد کشاورزی نیمروز اظهار داشت: هدف وزیر جهاد کشاورزی از این سفر افتتاح و بهره برداری از مرحله دوم کارخانه لوله GRP است که در این شهرستان قرار دارد.

عباس کوهکن ادامه داد: هزینه ساخت این کارخانه 250 میلیارد ریال است که از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده است.

وی افزود: این کارخانه سبب اشتغال 85 نفر به طور مستقیم و 120 نفر به طور غیر مستقیم شده است.

مدیرجهاد کشاورزی نیمروز تصریح کرد: ظرفیت تولید این کارخانه روزانه 800 متر است که از لوله های تولید شده در طرح آبرسانی به 46 هزار هکتار از زمین های کشاورزی منطقه سیستان از طریق لوله استفاده می شود.

کوهکن خاطرنشان کرد: بازدید از طرح پایلوت 46 هزار هکتار انتقال آب با لوله به مزارع دشت سیستان که در شهرستان هامون واقع شده و برخی طرح های فعال این وزارتخانه و چاه نیمه چهارم نیز از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در این سفر است.

مقدار کل لوله مورد نیاز برای طرح آبرسانی به 46 هزار هکتار از زمین های کشاورزی سیستان از طریق لوله حدود 560 کیلومتر است که تا پیش از این در مرحله اولیه تولید کارخانه لوله GRP یک و نیم کیلومتر در روز بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز پس از بازدید و افتتاح مورد نظر منطقه سیستان را به مقصد زاهدان ترک می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز