مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

رونمایی از کتاب ترنم وصل در دومین اجلاس استانی نماز

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۴:۱۲
کد خبر: ۴۹۱۳۷۳
رونمایی از کتاب ترنم وصل در دومین اجلاس استانی نماز
سعید وزیری نژاد از رونمایی از کتاب «ترنم وصل» در حاشیه دومین اجلاس استانی نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: طی مراسمی در حاشیه دومین اجلاس استانی نماز استان قزوین که با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، فریدون همتی استاندار، سید قریش موسوی مسئول ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام علیرضا تراشیون، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی و سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار گردید از کتاب «ترنم وصل» رونمایی شد.

وزیری نژاد افزود: کتاب «ترنم وصل» شامل مجموعه مقالات و تجربیات حاصل از برگزاری بیست و چهارمین دوره اجلاس سراسری نماز می باشد که سال گذشته در استان قزوین برگزار شد و به همت شهرداری قزوین به چاپ رسید.

وی تشریح کرد: پس از برگزاری این اجلاس مجمع شهر اسلامی که دبیرخانه آن در قزوین مستقر است پیشنهاد برگزاری مسابقه ای تحت عنوان «ایده ها و تجربیات موفق در ترویج و توسعه نماز» در سطح کشور و میان کشورهای عضو این مجمع را مطرح کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: در این راستا با مشارکت ستاد اقامه نماز کشور اقداماتی در جهت اطلاع رسانی گسترده جهت برگزاری این مسابقه صورت گرفت که از جمله آنها می توان به  طراحی پوستر، توزیع پوسترها از طریق شبکه های مجازی و ارسال آن به تمامی استانداران، دفاتر امور اجتماعی استانداری ها و ستادهای اقامه نماز سراسر کشور، روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان های کشور، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و بارگذاری آن در سایت مجمع جهانی شهر اسلامی www.waicities.org  اشاره کرد.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 هزار اثر به دبیرخانه اجلاس نماز ارسال شد که از این تعداد 24 اثر انتخاب و در تدوین این کتاب از آنها استفاده شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز