رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد تاکید کرد:

ارتقاء جایگاه ورزش در نهادهای مشورتی شهرستان

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۵:۱۲
کد خبر: ۴۹۱۴۴۴
ارتقاء جایگاه ورزش در نهادهای مشورتی  شهرستان
علیرضا صیفوری اظهار کرد، با برنامه‌ریزی و افزایش پایگاهای ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان با همکاری شهرداری‌های ملارد و صفادشت می‌توانیم نقش مؤثری جهت توسعه ورزش همگانی داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنا در  استان تهران علیرضا صیفوری متولی ورزش شهرستان ملارد با حضور بین نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرستان ملارد با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کسب رتبه دوم هیات ورزش‌های همگانی در سال 94 و کسب رتبه سوم هیات ورزش‌های همگانی در سه‌ماهه دوم سال 95 استان تهران در بین 24 حوزه نشانگر اهمیت بالای نقش ورزش‌های همگانی در شهرستان ملارد می‌باشد .

علیرضا صیفوری در ادامه با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان در حوزه ورزش‌های همگانی بیان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌صورت پخش مستقیم از شبکه 3 سیما و اهداء یک خودرو و 30جایزه ارزنده ، برگزاری مرتب همایش پیاده‌روی خانوادگی ، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی در سطح باشگاها و ویژه پرسنل ادارات ،برگزاری کلاس مربیگری و ایستگاهای ورزش صبحگاهی از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در ورزش همگانی این اداره می‌باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تأکید به ارتقاء جایگاه ورزش در نهادهای مشورتی جامعه، افزود : با برنامه‌ریزی و افزایش پایگاهی ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان با همکاری شهرداری‌های ملارد و صفادشت می‌تواند نقش مؤثری جهت توسعه ورزش همگانی داشته باشد .

در خاتمه ایشان انتظارات اداره ورزش و جوانان شهرستان از مدیریت شهری شهرستان جهت توسعه ورزش همگانی را همکاری شهرداری‌ها و حمایت مالی آنان جهت پیشبرد ورزش همگانی دانست و گفت : در کل کشور ورزش همگانی توسط شهرداری‌های منطقه حمایت می‌شوند و امید است که در شهرستان ملارد نیز این اتفاق به نحو پررنگ‌تری انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز