مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان در آیین معارفه بخشدارمرکزی کوهدشت:

فلسفه وجودی ما خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۱:۴۹
کد خبر: ۴۹۱۵۶۳
فلسفه وجودی ما خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست
پرویز پور تاکیدکرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست، باید فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمرده و مخلصانه گره گشای کار مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،پرویزپور مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان در آیین معارفه بخشدارمرکزی کوهدشت گفت: برجام یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

وی افزود:   امروز حتی اگر آمریکاییها برجام را پاره کنند برجام دستاوردهای مهمی برای ایران دارد، زیرا نقض برجام بی اعتباری جهانی آمریکا را بدنبال دارد و در صورت نهایی شدن تمدید تحریمها که نقض آشکار برجام است ، کشورهای جهان، آمریکایی ها را بی منطق، بدعهد، پیمان شکن ، دروغگو و غیرقابل اعتماد قلمداد،  و نفرت مردم ما و نسل جوان نسبت به آمریکا را صد چندان می کند.

پرویزپور بیان داشت: علاوه بر آن برجام دیگر اثر خود را گذاشته و ساختار تحریمها در هم شکسته است و تمدید آنها نمیتواند تاثیرات گذشته را داشته باشد، همچنین عدم پایبندی آمریکا سایر اعضای 5 + 1 را در مقابل آمریکا قرار میدهد و این موضوع فرصت خوبی را برای ایران فراهم میکند.

   وی گفت :  دولت تدبیر و امید در سطح کلان و استاندار محترم در راس مدیریت استان، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته تا با توسعه استان و ایجاد زمینه های اشتغال جوانان و اهتمام به اقتصاد مقاومتی مشکلات مردم و جوانان عزیز را کاهش دهند، بنابراین همه باید کمک کنیم تا از این فرصت فراهم شده بصورت شایسته بهره برداری شود.

پرویز پور  تاکیدکرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست، باید فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمرده و مخلصانه گره گشای کار مردم باشیم.

   گفتنی است در پایان آقای ایوب کوشکی بعنوان بخشدار جدیدبخش مرکزی کوهدشت معرفی و از خدمات آقای حجت اله رویین تن بخشدار سابق تشکر بعمل آوردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز