با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی:

افتتاح گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۸:۲۰
کد خبر: ۴۹۱۷۱۱
افتتاح گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
جلسه هیات امنای استان آذربایجان غربی به ریاست دکتر احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر احسانی پیش از شروع جلسه هیات امنا در نشستی صمیمی با کارکنان این واحد از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین سرمایه هر سازمان را نیروی انسانی متخصص دانست و افزود: سیاست مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تداوم رسیدگی به بهبود سطح معیشت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

احسانی در خصوص تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با بانک ملی برای ارائه تسهیلات به کارکنان، گفت: 2 هزار و 400میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک ملی و از محل این تفاهم نامه به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده که تا کنون 55درصد کارکنان دانشگاه این تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به بهره مندی کارکنان و اعضای هیات علمی تمام وقت شاغل و بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی از انتقالی یا میهمانی دانشجویان، گفت: شرایط نقل و انتقال دانشجویی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی طی بخشنامه ای با تایید رییس دانشگاه آزاد اسلامی به واحد ها ابلاغ شده است.

در ادامه این جلسه دکتر عزیز جوان پور رییس واحد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات امنا گفت: در جلسات گذشته مقرر شد علت عدم اجرای مصوبات از سوی هیات نظارت بر حسن اجرای مصوبات ارائه شود تا تصمیمات لازم برای انجام مصوبات اتخاذ شود.

از دیگر برنامه های معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افتتاح گلخانه این واحد بود. وی در مراسم افتتاح این گلخانه گفت: در راستای ابلاغ بخشنامه رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تامین درآمد های غیر شهریه ای، واحد ارومیه نیز با عزمی راسخ در این راستا گام نهاد تا با فعالیت در حوزه کشاورزی و گلخانه ای بخشی از درآمد های خود را از طریق فعالیت های اقتصاد دانش بنیان تامین کند.

همچنین  معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استان آذربایجان غربی شرکت کرد و  بر اهمیت تشکیل جلسات شورای اداری استان و حضور همه اعضا تاکید کرد و گفت: جابجایی نیروها بایدبا هماهنگی رییس دانشگاه آزاد استان و طبق بخشنامه صادر شده از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز