اصلاح ۸۱ محل از خط ۲۰ کیلوولت عبدالرحیم در مانور عملیاتی برق همدان

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۱:۰۲
کد خبر: ۴۹۱۷۱۲
ذبیح‌الله عواطف‌فاضلی گفت: با اجرای مانور عملیاتی برق 81 محل از شبکه 20 کیلوولت خط عبدالرحیم اصلاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت عبدالرحیم با حضور مسئولان، اکیپ‌های عملیاتی و پیمانکاران برق شهرستان‌های استان در روستای عبدالرحیم قهاوند برگزار شد.

مدیر امور یک برق همدان در مراسم افتتاحیه این مانور اظهار داشت: مانور فیدر عبدالرحیم در راستای اصلاح، سرویس و نگهداری از این خط با حضور اکیپ‌های عملیاتی برق از سراسر استان برگزار می‌شود.

ذبیح‌الله عواطف‌فاضلی افزود: فیدر عبدالرحیم از پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت قهاوند تغذیه شده که به طول ۹۵ کیلومتر است و تعداد ۱۳ روستا و یک هزار و ۲۰۰ مشترک را پوشش می‌دهد که از این تعداد ۱۰۲ مشترک کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: اصلاح این خط به طور معمول نیازمند ۱۶ روز کاری بود که با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب مانور طی ۳ ساعت با کمترین اعمال عمال خاموشی انجام می‌شود.

مدیر امور یک برق همدان تصریح کرد: در این مانور که با حضور ۱۶ اکیپ عملیاتی برگزار می‌شود۸۱ محل از خط ۲۰ کیلوولت عبدالرحیم اصلاح می‌شود.

وی عنوان کرد: از جمله مزایای برگزاری مانورهای عملیاتی برق اصلاح و انجام کار در سطح وسیع در حداقل زمان و کاهش انرژی توزیع نشده در فیدر بوده که علاوه بر صرفه اقتصادی، رضایتمندی مشترکین را نیز در پی دارد.

 

نظر شما