استاندار قم:

دولت در استفاده از تجربیات متخصصان برای حل مشکلات فراجناحی عمل می کند

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۹:۲۴
کد خبر: ۴۹۱۸۱۳
دولت در استفاده از تجربیات متخصصان برای حل مشکلات فراجناحی عمل می کند
استاندار قم با اشاره به مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، گفت: در مسیر توسعه کشور هر فرد متخصصی که همسو با برنامه های دولت بتواند به مردم خدمت کند به کار گرفته می شود و این دید فراجناحی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ای با اعضای شورای مرکزی حرب عدالت و توسعه استان قم، با اشاره به اینکه احزاب بازوان یاری رسان دولت هستند، افزود: دولت تدبیر و امید با رویکرد اعتدال در کشور، اقشار مختلف را به سمت مشی عقلانیت جلب کرد و امروز شاهد نهادینه شدن این رویه در کشور هستیم.

وی با تاکید بر نقش احزاب در آگاه سازی مردم و پیکره جامعه در تمایل به عقلانیت، اضافه کرد: حاکمیت استان آماده هر گونه اعمال قانون در مواردی است که موجب نارضایتی مردم می شود و احزاب می توانند در این مسیر به عنوان رابط دولت و مردم عمل کنند.

وی همچنین توجه به نظر رهبر معظم انقلاب در رعایت امانت در آراء مردم را اصلی مهم دانست و ادامه داد: مسئولان کشور در برابرهر گونه فعالیت خلاف قوانین به جدیت برخورد کرده و با حفظ رای مردم، اعتماد مردم به امر انتخابات را دوچندان می کنند.

صادقی کاهش معضلات و آسیب های موجود در کشور را دغدغه اصلی دولت دانست و افزود: برخی طرح های در حال اجرا نیاز به کارشناسی دقیق در گذشته و قبل از شروع داشته اند که امروز شاهد نارضایتی مردم از عدم بهره برداری به موقع آن ها هستیم.

وی نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های دولتمردان عنوان و اضافه کرد:برای بهبود شرایط زندگی و رفاه مردم تمام تلاش خود را بکار می بندیم و در این مسیر از هرگونه پیشنهاد و راهکار سازنده استقبال می کنیم.

وی شرایط زیست محیطی استان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: پدیده ریزگردها، کاهش منابع آبی زیرزمینی، طرح آبرسانی به قم و از همه مهم تر بحران دریاچه نمک از مشکلات پیش روی مدیریت جامع استان قم است که باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی وضعیت فعلی، برای برون رفت از این مسائل راهکارهای مناسب اتخاذ شود.

صادقی با بیان این که قسمتی از توسعه نیافتگی قم ریشه در بدخواهی های قبل از انقلاب دارد، ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی استان با تمام توان برای ترسیم مسیر توسعه همه جانبه قم در حال تلاش هستند که در این میان سهم احزاب در ارائه پیشنهادات سازنده بسیار کارساز است.

وی توجه به موقعیت ویژه گردشگری قم را در رونق اقتصادی این شهر پر اهمیت دانست و ابراز داشت: در کنار توجه به امر تولید و حمایت از تولید کنندگان، جلب سرمایه گذاران در مباحث گردشگری مذهبی می تواند توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در قم را به دنبال داشته باشد.

وی توسعه متوازن قم در تمام حوزه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: قسمتی از این توسعه نیافتگی در حوزه های مدیریت شهری مربوط به هسته مرکزی، بافت سنتی و اصیل قم است که برای جلب رضایت مردم، همه دستگاه های اجرایی در حال تدوین طرح تفصیلی توسعه این شهر هستند.

* معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه عدالت را مشی قرآن دانست و افزود: رویکرد حزب عدالت و توسعه در جامعه بسیار مفید است و ظرفیت ارتباط با بطن جامعه در این حزب بصورت بالقوه وجود دارد.

احد جمالی افزایش رویکردهای ملی و فراجناحی عقلای اصول گرا و اصلاح طلب را از دستاورد های مهم دولت تدبیرو امید عنوان کرد و ادامه داد: در مسیر توسعه کشور تضارب افکار امری پر اهمیت است و در این راستا از تشکیل کرسی های آزاد ادنیشی و نیز تشکیل خانه احزاب حمایت می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز