استاندار گیلان:

۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید استان پرداخت شده است

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۴:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۸۸۷
۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید استان پرداخت شده است
استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید خدمت صادقانه و منصفانه را سرلوحه تلاش مدیران و مسئولان دانست و افزود: مدیران نظام با خدمت منصفانه به جامعه، برای اعتلای نظام و میهن اسلامی خود در تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،محمد علی نجفی در شصت و سومین جلسه کارگروه رفع موانع تولید با قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی و مجموعه بانک های استان در اجرای موفق قانون رفع موانع تولید و کارگروه رونق تولید خاطر نشان کرد: باید سعی کنیم از برنامه ها جلوتر باشیم و از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به رتبه های برتر برخی از بانک های استان در همکاری پرداخت تسهیلات بانکی افزود: با توجه به فضای همدلی و همکاری در استان انتظار داریم میزان همکاری ها بیشتر از گذشته تداوم یابد.

رئیس کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع با اشاره به ارائه گزارش عملکرد تمام دستگاه های اجرایی و بانک های استان به معاون اول رئیس جمهوری افزود: میزان همکاری و روند پیشرفت فعالیت کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع به طور مستمر به مسئولان کشوری مکاتبه می شود و تمهیدات لازم برای رشد پیشرفت عملکردی این دو کارگروه با همکاری آنها اجرایی می شود.

رئیس کارگروه رفع موانع تولید تصریح کرد: از این میزان تاکنون بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به 624 واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی پرداخت شده است.

وی با تأکید بر لزوم جدیت و پیگیری مسئولان بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: با توجه به تعهدات اولیه سیستم بانکی استان، 80 درصد این تعهدات اجرایی شده است ولی با توجه به نزدیکی پایان سال و ایجاد تراکم و فشار کاری در ماه های پایانی سال و سیاست های کنترل نقدینگی، شایسته است این مهم به سرعت به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: نیاز واحدهای تولیدی و اقتصادی استان بیشتر از سهم تخصیص یافته است بنابراین باید تلاش شود تا حداقل های مورد نیاز برای حفظ و تداوم تولید در اختیار صنعتگران قرار گیرد.

گفتنی است در شصت و سومین جلسه کارگروه رفع موانع تولید مشکلات ده واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی، بررسی و مصوبات لازم برای رفع آنها اتخاذ شد.

تاکنون با برگزاری 63 جلسه اصلی و 444 جلسه فرعی، 803 مصوبه برای رفع موانع تولیدی در استان صادر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز