رییس هیات جودو و کوراش استان خبرداد؛

اعزام ۹جودوکارنوجوانان خراسان رضوی به مسابقات انتخابی تیم ملی

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۶:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۹۱۲
اعزام ۹جودوکارنوجوانان خراسان رضوی به مسابقات انتخابی تیم ملی
رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی از اعزام جودوکاران نوجوان استان به مسابقات انتخابی تیم ملی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین محمودی گفت: مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی نوجوانان کشور روز 19 آدر ماه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: به همین منظور روز گذشته یک دوره مسابقات انتخابی با همت کمیته مسابقات و داوران هیات استان در مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد و که بیش از 60 جودوکار مدعی از باشگاه های شهرستان های  مشهد، چناران و قوچان در آن حضور داشتند.

رییس هیات جودو وکوراش خراسان رضوی با اشاره ادامه داد: در پایان این مسابقات علی جوان، محمد عیسی جمعه ای، بهروزجهانی، علی یوسفی، علی صبوحی، علیرضارضاپور، امیر حسین چراغ فرخان و امیر عباس جاویدی  به ترتیب در اوزان 50، 55، 60، 66، 73، 81، 90، و90+ کیلوگرم بر حریفان خود غلبه کردند .

 وی بیان کرد: این نوجوانان، برترین جودوکارانی هستند که از شهرستان چناران و باشگاههای جودو شهید وحدتی، هلال احمر، فاتح و رزم آوران طوس مشهد مجوز اعزام به رقابتهای انتخابی تیم ملی را بدست آورند.

محمودی خاطرنشان کرد: پیش تر نیز محمد مهدی راستگو دیگر جودوکار آینده دار مشهدی از سوی فدراسیون  به صورت مستقیم برای شرکت در این مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز